Sidder fast i HL2
Fra : Søren Christensen

Dato : 20-11-04 17:54

Hej

Jeg sidder fast på den bane der hedder "Dont go to Ravendorf" eller noget
lign.
Jeg har aktiveret den kran der kører den platform på plads.
Den kan jeg også komme over på og videre men hva så?

Den bane er den med ham præsten man møder sådan lidt hist og her.

Venligst

Fra : BorreBoy

Dato : 20-11-04 18:46

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den kan jeg også komme over på og videre men hva så?
>
> Den bane er den med ham præsten man møder sådan lidt hist og her.

"Venligst"???
Du er sgu' da en spoiler-spasser.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-11-04 19:17

> [...]
> Den kan jeg også komme over på og videre men hva så?
>
> Den bane er den med ham præsten man møder sådan lidt hist og her.

Inde i et hus, er der en stige der fører op igennem en lem i taget, så kan
du komme over til præsten.

Mvh Sid

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 19:39

On Sat, 20 Nov 2004 17:54:29 +0100, "Søren Christensen"
<master.klio@hotpower.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Den kan jeg også komme over på og videre men hva så?
>
>Den bane er den med ham præsten man møder sådan lidt hist og her.

Du skal over til kirken/kirkegården som han beder dig om.
Der er nogle brædder hen over en bil......

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-11-04 21:08

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Sat, 20 Nov 2004 17:54:29 +0100, "Søren Christensen"
> <master.klio@hotpower.dk> wrote in dk.spil.computer:

> Du skal over til kirken/kirkegården som han beder dig om.
> Der er nogle brædder hen over en bil......

Hvor er den bil?

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 22:56

On Sat, 20 Nov 2004 21:07:49 +0100, "Søren Christensen"

Nede på gaden.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 23:07

On Sat, 20 Nov 2004 22:55:30 +0100, Stærk Tobak <no_spam@postkasse.org> wrote in
dk.spil.computer:

>Nede på gaden.

Jeg har lige set dit billede og du skal vende 180° og fortsætte den vej. Jeg har
ikke noget savegame. Men du skal ned på gaden (men ikke der du kom fra) og rundt
om kirken hvor bilen står.

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-11-04 20:24

> [...]
> Den kan jeg også komme over på og videre men hva så?
>
> Den bane er den med ham præsten man møder sådan lidt hist og her.

Jeg kan squtte finde det sted.

Poster lige et billed af hvor jeg er i dk.binær

Venligst

Fra : M. Jensen

Dato : 20-11-04 21:44

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> wrote in message

> Poster lige et billed af hvor jeg er i dk.binær

Hvordan fanden er du kommet op på det tag :)

På det billede du sendte skal du ned til højre om bagved, der er der nogle
kasser der gør du kan komme op på taget .. så skal du videre op på den mur
man kan se i baggrunden på dit billede .. og så hoppe over på den rame der
er der til venstre for dig.

Derefter kan du komme over til præsten som kommer frem og prædiker igen.

Fra : Bufferz

Dato : 20-11-04 22:10

> Jeg sidder fast på den bane der hedder "Dont go to Ravendorf"

We don't go to Ravenholm...
...det kan jeg sq godt forstå
også så langt jeg er nået pt.
grumt sted !

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-11-04 00:36

> [...]
> Den kan jeg også komme over på og videre men hva så?
>
> Den bane er den med ham præsten man møder sådan lidt hist og her.

Tak forhjælpen jeg er endelig videre. Et godt stykke.

Venligst