lerdue skydning i HL2
Fra : Ukendt

Dato : 20-11-04 17:24

Dem der er den lykkelige ejer af HL2 har i prøvet en slags lerdue skydning.

Man bruger sin gravity gun samler en tønde eller en dunk benzin op skyder
den ad.h til og herefter skifter hurtig over til sin pump gun og så skyder
tønden eller benzin dunken.

Bare en lille sjov ting.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 19:36

On Sat, 20 Nov 2004 17:23:51 +0100, "Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail
dot dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>den ad.h til og herefter skifter hurtig over til sin pump gun og så skyder

Der er mange ting man kan med den gøb. Skyde biler af vejen når de spærrer eller
skyde biler og andre ting ud i vandet og se det plask det giver (for ikke at
tale om at flytte lidt på dem man har skudt, de flyver særlig langt)

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Erik

Dato : 20-11-04 19:45

"Kim Michael Larsen" <skrev:
> Man bruger sin gravity gun samler en tønde eller en dunk benzin op skyder
> den ad.h til og herefter skifter hurtig over til sin pump gun og så skyder
> tønden eller benzin dunken.

Den gun er simpelthen blevet mit alltime favoritvåben.
Det er jo nærmest kun fantasien der begrænser dens anvendelsesmuligheder.
Man kan feks. starte med at fyre en spand hvid maling i bylden på et monster,
derefter skyde en gasflaske så der går ild i monsteret, og afslut med at kappe
benene med en rundsavsklinge.
Evil ownage >

--
Erik