Michel Camilo?
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 17-05-01 18:49

Jeg er meget stor ynder af Michel Camilos tidligere indspilninger fra
slutningen af ´80-erne. Findes der andre (jazz) navne, som spiller noget
ligende?
m.v.h. Per

Fra : Aron

Dato : 17-05-01 22:29

"Per Værum Mikkelsen" <prikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er meget stor ynder af Michel Camilos tidligere indspilninger fra
> slutningen af ´80-erne. Findes der andre (jazz) navne, som spiller noget
> ligende?
> m.v.h. Per

Jeps, han er alt for fed!! Hver gang jeg hører ham, ærgrer jeg mig ret
kraftigt over, jeg ikke var inde og høre ham (m. trio) under Copenhagen
Jazzfestival sidste år. -Dagen inden var der Roy Haynes Trio og David
Sanborn, Anthony Jackson mfl. som ødelagde budgettet lidt...
Hmm, Chick Corea er også ret dygtig. Men det er jo godt nok ikke helt samme
stil...