USB problemer på ASUS P2B-d
Fra : Morten Strandgaard S~

Dato : 20-11-04 13:51

Jeg har en server der køre på et ASUS P2B-D, men mine usb porte virker ikke.
Har prøvet:
At slette dem i enhedsstyringen og søge efter ny hw igen.
Sætte et nyt psi kort med 4 usb porte i og fjerne det igen, og montere det i
en anden slot.
Tage netkortet ud (bruger samme irq)
men ingen af disse ting har hjulpet, er der nogen der har et godt råd.

Mvh
Morten Strandgaard

Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-11-04 18:35

Morten Strandgaard Skatka wrote:

> [...]
> i en anden slot.
> Tage netkortet ud (bruger samme irq)
> men ingen af disse ting har hjulpet, er der nogen der har et godt råd.

Har du kigget i din BIOS opsætning om USB'en bliver tildelt en IRQ?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Morten Strandgaard S~

Dato : 23-11-04 20:06

Prøvet med virker ikke.
ØV