Omregistrering? Det måtte jo komme :-(
Fra : Sten Bo

Dato : 20-11-04 10:47

Hej Gr

Der har gennem tiden været lidt debat om omregistrering af
trailere/teltvogne ved salg, hvor nogen har antydet, at man var unødig
perntittengryn hvis det blev forlangt.

Jeg har DD modtaget et brev fra Ordenspolitiet i .....

Citat "om at fjerne i af Dem "ejet, (reg nr.) CL."der henstår på
offentlig
vej. (vej og nr.i København ) En Camplet må kun henstå på offentlig vej i 24
timer, hvorefter den skal fjernes fra offentlig vej. Jeg skal derfor anmode
dem om at fjerne den straks.

Er der problemer/spørgsmål er de velkommen til at .... (osv)
citat slut.

Tja, hvad skal man sige? Den belv solgt i påsken 98. Jeg håber, at man
har
kviteringer i mellem sig, da jeg elles kan hente en "gratis" CL - og
håber, at ikke at der er parkeringsbøder med i regnskabet.

Der formentlig gået en telefonkæde i gang efter min første opringning. Hva
F..... ? Tumber!

Der må være nogen der mangler sin parkeringsplads.Mon hans naboer er sure på
ham.?

Vi havde et stk. CV, næsten vrag, stående til gene på "genvejen" i næsten 2
år, der endte i lokalavisen som øjebæ og ulovlig, inden der skete noget.

Hilsen Weekendhygge

Sten Bo