Tastelyd på 610
Fra : Kim Hansen

Dato : 20-11-04 09:59

Hej

Min kone har en Sony-Ericsson 610.
Hun vil gerne have lyd på tasterne, og den lyd der er i er en tone
lyd, det gider hun ikke at høre på. Er der en måde hvor jeg kan ligge
en klik lyd i telefonen?

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 22-11-04 20:39

Kim Hansen wrote:
> Hun vil gerne have lyd på tasterne, og den lyd der er i er en tone
> lyd, det gider hun ikke at høre på. Er der en måde hvor jeg kan ligge
> en klik lyd i telefonen?

Ja da - du kan vælge tastelyd under samme menu, hvor du vælger ringetone
og beskedlyd.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-11-04 17:33

On Mon, 22 Nov 2004 20:39:28 +0100, Thomas Rasmussen
<thomas.rasmussen@webspeedSOFA.dk> wrote:

>Ja da - du kan vælge tastelyd under samme menu, hvor du vælger ringetone
>og beskedlyd.

Ja, men det er den der tone lyd som hun ikke bryder sig om, og der er
kun to muligheder, lydløs eller tone
Hun vil have en lyd der siger klik.