gentager sms-tone P400
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 20-11-04 09:29

½øjs@

Jeg er ved at være temmelig træt af, at min Samsung P400 gentager smstonen,
hvis man ikke lige læser den med det samme. Ud over tonen kommer der jo også
et lysshow fra helvede, men det ved jeg hvordan man slår fra. Kan man ikke
stille den til at lade være med at gentage tonen, for der er nogle, der
sender sms'er døgnet rundt (træls) og jeg kan ikke bare slå lyden fra, for
jeg bruger den også som vækkeur.

/Ole

Fra : Leif Neland

Dato : 20-11-04 13:56

/Ole (6000) wrote:
> [...]
> tonen, for der er nogle, der sender sms'er døgnet rundt (træls) og
> jeg kan ikke bare slå lyden fra, for jeg bruger den også som vækkeur.

Prøv at se om vækkeuret ikke vækker, selvom telefonen er slukket. Det gør
Nokia'er.

Leif

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 22-11-04 20:43

Leif Neland wrote:

> Prøv at se om vækkeuret ikke vækker, selvom telefonen er slukket. Det gør
> Nokia'er.

....Og SonyEricsson og Siemens, så vil også gætte på at Samsung gør dette!

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!