Filmperle
Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-04 23:47

Har lige genset "Peggy Sue Got Married" for 117. gang.

Ville bare lige nævne det...

Per v.

Fra : Jesper

Dato : 20-11-04 00:39

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Har lige genset "Peggy Sue Got Married" for 117. gang.
>
> Ville bare lige nævne det...
>
> Per v.

Good Grief!

Kathleen Tuner er 32 år da hun spiller Peggy Sue som 17 årig!

Sidste gang jeg så noget lignende var da jeg så en 38 årig Susan
Sarandon spille Beauty i Fairy Tale Theatre's Beauty And the Beast.

Talk about miscasting!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-11-04 03:07

On Sat, 20 Nov 2004 00:39:08 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>
>Sidste gang jeg så noget lignende var da jeg så en 38 årig Susan
>Sarandon spille Beauty i Fairy Tale Theatre's Beauty And the Beast.

Eller en midaldrende Leslie Howard som Romeo.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : JytteJ

Dato : 20-11-04 08:20

> [...]
>
> Sidste gang jeg så noget lignende var da jeg så en 38 årig Susan
> Sarandon spille Beauty i Fairy Tale Theatre's Beauty And the Beast.

Man kan da heller ikke regne med noget i denne verden! her går man og tror
man har gaflet en dejlig steg på 20, og hvad får man?

Jytte

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 20-11-04 21:00

"JytteJ" skrev

> Man kan da heller ikke regne med noget i denne verden! her går man og tror
> man har gaflet en dejlig steg på 20, og hvad får man?
>
> Jytte

Og hvor gammel er Jytte da?

/Anders

Fra : JytteJ

Dato : 21-11-04 14:06

"A. Hagstrøm" <hFJERN@gstrom.dk> skrev i en meddelelse
> "JytteJ" skrev

> Og hvor gammel er Jytte da?

50 - og så kan man jo heller ikke forvente så meget. (tøsefnis).

Jytte

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-11-04 10:13

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> [...]
>
> Sidste gang jeg så noget lignende var da jeg så en 38 årig Susan
> Sarandon spille Beauty i Fairy Tale Theatre's Beauty And the Beast.

Det lyder, som om du overhovedet ikke har fattet filmen - det er netop
pointen, at hun er voksen, da hun "vender tilbage", mens hun for alle andre
er 17 år.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-11-04 10:17

On Sat, 20 Nov 2004 10:12:45 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det lyder, som om du overhovedet ikke har fattet filmen - det er netop
>pointen, at hun er voksen, da hun "vender tilbage", mens hun for alle andre
>er 17 år.

Men bliver alle de andre unge ikke også spillet af ældre skuespillere?
Det mener jeg da at kunne huske.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-11-04 11:17

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
> Men bliver alle de andre unge ikke også spillet af ældre skuespillere?
> Det mener jeg da at kunne huske.

Som i alle teenagefilm er de fleste skuespillere over 20 år, men ud over
Nicholas Cage - der under alle omstændigheder ligner en drengerøv - virker
det ikke påfaldende illusionsbrydende.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-11-04 12:54

On Sat, 20 Nov 2004 11:16:58 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Som i alle teenagefilm er de fleste skuespillere over 20 år, men ud over
>Nicholas Cage - der under alle omstændigheder ligner en drengerøv - virker
>det ikke påfaldende illusionsbrydende.

Det staves Nicolas Cage. I øvrigt hedder han i virkeligheden Coppola
og er nevø til Gæt-hvem.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : -V-

Dato : 20-11-04 13:16

Niels Søndergaard wrote:
> Det staves Nicolas Cage. I øvrigt hedder han i virkeligheden Coppola
> og er nevø til Gæt-hvem.

Coppola...coppola...coppola...?`

Nej, den er for svær.

-V-

Fra : ML-78

Dato : 20-11-04 14:28

Niels Søndergaard skrev:

> Det staves Nicolas Cage. I øvrigt hedder han i virkeligheden Coppola
> og er nevø til Gæt-hvem.

http://www.imdb.com/name/nm0178876/

ML-78

Fra : Mads TJ

Dato : 20-11-04 16:32

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> over
> virker

> http://www.imdb.com/name/nm0178876/
>

> ML-78

hæhæ.. ja, det er så Nicolas' bror, men tæt på. Damn, hvor han ligner en
mean MF.

//MadsTJ

Fra : Jesper

Dato : 20-11-04 10:38

> [...]

> pointen, at hun er voksen, da hun "vender tilbage", mens hun for alle andre

Jeg fattede den fint nok, jeg siger bare at man skulle have fundet en 15
år yngre skuespillerinde til at spille Peggy Sue som 17 årig!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-11-04 11:18

> Jeg fattede den fint nok, jeg siger bare at man skulle have fundet en 15
> år yngre skuespillerinde til at spille Peggy Sue som 17 årig!
> --
Det havde ødelagt hele pointen - at hun faktisk oplever alt dette som
voksen.

Per V.

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-11-04 17:43

Jesper wrote:

> Good Grief!
> Talk about miscasting!

Hej, undskyld jeg er udenfor emnet, men hvorfor skriver du engelsk i en
dansk besked? Spørger delvist fordi jeg er forvirret og delvist fordi jeg er
fortvivlet...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ML-78

Dato : 20-11-04 17:41

Anders Houmark skrev:

> Hej, undskyld jeg er udenfor emnet, men hvorfor skriver du engelsk i
en
> dansk besked?

What you wanna know for?

ML-78

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-11-04 19:25

ML-78 wrote:

> What you wanna know for?

Kan ikke forstå hvorfor det er "cool" at skrive engelske sætninger.. Er det
film replikker (citater?) eller er man sej når man bruger sådan noget eller
hvad?

Synes det er en ærgelig udvikling af sproget og ville lige høre hvorfor
flere og flere begynder på dette..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-11-04 20:25

On Sat, 20 Nov 2004 19:25:06 +0100, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

> [...]
>hvad?
>
>Synes det er en ærgelig udvikling af sproget og ville lige høre hvorfor

Sådan har det da altid været blandt belæste personer. I gamle dage var
det tysk og fransk, ja, sågar latin, der smuttede ud mellem
sidebenene. I dag er det engelsk.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-11-04 20:41

Niels Søndergaard wrote:

> [...]

Diskussionen hører ikke til her, men i dk.kultur.sprog.

> Sådan har det da altid været blandt belæste personer. I gamle dage var
> det tysk og fransk, ja, sågar latin, der smuttede ud mellem
> sidebenene. I dag er det engelsk.

Netop. Og desuden repræsenterer det dansk som Anders Houmark taler også
en "ærgelig udvikling af sproget" hvis man spørger hans bedsteforældre,
eller Stauning, eller Kierkegaard eller Andersen eller Holberg eller
Saxo eller ...

/David

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-04 18:22

In article <EaMnd.67402$Vf.3337341@news000.worldonline.dk>,
anders@andersh.fjerndette.dk says...

> [...]
> hvad?
>
> Synes det er en ærgelig udvikling af sproget og ville lige høre hvorfor

Vi er på vej mod en planet, i stedet for en masse lande. Sammensmeltning
af sproget er første skridt, og hellere engelsk end fransk ;)

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-11-04 21:11

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Hej, undskyld jeg er udenfor emnet, men hvorfor skriver du engelsk i en
> dansk besked? Spørger delvist fordi jeg er forvirret og delvist fordi jeg
> er
> fortvivlet...

Han tror, det er smart.

Per V.

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 21-11-04 03:46

> "Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Han tror, det er smart.

Jesus Christ! Sikke da en smartass!!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-11-04 15:02

> Jesus Christ! Sikke da en smartass!!

Sådan en fucking "knowitall asshole jerk".

Gæt selv hvilken film jeg citerer.

Mark

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-11-04 13:59

Per Vadmand wrote:

> Han tror, det er smart.

Det tror du også at du er.

/David

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-11-04 14:49

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Det tror du også at du er.

Hvad mener du med "tror"?

Per V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-11-04 14:57

Per Vadmand wrote:

> Hvad mener du med "tror"?

Det der står i din betydningsordbog hvis du slår ordet op.

/David

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-04 18:20

In article <1gnixg5.1sjwrbj1tirz4iN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net says...

> Good Grief!
>
> Kathleen Tuner er 32 år da hun spiller Peggy Sue som 17 årig!

Jo jo, men vadmand er jo 98, så han synte stadig hun ligner en skolepige
*g*

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-11-04 21:13

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <1gnixg5.1sjwrbj1tirz4iN%spambuster@users.toughguy.net>,
> spambuster@users.toughguy.net says...

> Jo jo, men vadmand er jo 98, så han synte stadig hun ligner en skolepige
> *g*
Det overrasker mig virkeligt, hvor mange i en gruppe, der gør sig til af
filminteresse, som ikke har fattet pointen i den film...

Per v.

Fra : Morbid Angel

Dato : 20-11-04 00:46

On Fri, 19 Nov 2004 23:46:57 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Har lige genset "Peggy Sue Got Married" for 117. gang.
>
>Ville bare lige nævne det...
>
>Per v.

At du ikke forstod den første gang? =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Jesper

Dato : 20-11-04 03:31

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote:

> At du ikke forstod den første gang? =)~

Jamen det er da en film man ser hele 3 gange: Den første, den sidste og
den eneste gang!

--
There is no place like 127.0.0.1