Udskiftning af fluestang
Fra : Kurt

Dato : 19-11-04 15:07

Hej, jeg er vokset fra min Ron Thompson Steelhaed 10" # 7/9 og har derfor
besluttet, at investere i en ny, men det er sku sværere end jeg havde troet
(Man vil jo gerne have så meget for pengene som muligt) jeg vil gerne have
en 10" # 8 men helst kun i 2 dele måske 3 og så må den ikke koste mere som
2000 - 3000kr. stangen skal kun bruges på kysten efter havørreder.

Håber i har et par forslag, selvom jeg ved det er svært, at rådgive, når i
ikke kender mit temperament eller min kasteteknik.

Hilsen Kurt.

PS. Jeg bruger skydehoved, løbeline og bagline fra Scierra # 8/9 hjulet er
et Okuma airframe # 7/9