Sims 2
Fra : Søren Ottosen

Dato : 19-11-04 11:18

Hej.

Jeg har lige installeret Sims 2, men det kører ikke rigtigt som det skal.
Spillet starter godt nok, men baggrunden er næsten helt rød og står og
blinker.

Jeg kører med DirectX 9.0, og grafikkortet er et ATI med 64 MB ram.
Operativsystemet er XP pro.

Har nogen en ide om hvad der kan være galt?

Venlig hilsen

Søren Ottosen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-11-04 11:51

Søren Ottosen wrote:

> Jeg kører med DirectX 9.0, og grafikkortet er et ATI med 64 MB ram.
> Operativsystemet er XP pro.

Der skal vist benyttes DirectX 9.0c, som også findes på CD-Rom'en med
Sims2. Måske kan driveren for grafikkortet også opdateres.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Sotek

Dato : 19-11-04 14:59

> Der skal vist benyttes DirectX 9.0c, som også findes på CD-Rom'en med
> Sims2. Måske kan driveren for grafikkortet også opdateres.

Undskyld, men det er også 9.0C jeg har installeret.

Venlig hilsen

Søren Ottosen

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 01:35

On Fri, 19 Nov 2004 14:59:20 +0100, "Sotek" <sek@net.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Undskyld, men det er også 9.0C jeg har installeret.

Hvis du har et T&L grafikkort skal det være ati 7200 eller bedre.
Hvis der ikke er T&L skal du have ati 9800 pro
Der er desuden andre minimumskrav som står på side 3 i den danske manual.
Side 4-5 er heller ikke at kimse ad.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).