Fjerne ur på N6230
Fra : Funnyboy

Dato : 19-11-04 08:07

Hej

Hvordan fjerne man det der rådne ur der kommer frem efter ca. 30 sek. Det er
pisse irreterende at se på i længden.
Har kigget lidt med det software der følger med men uden held.
Kan det overhovedet lade sig gøre?

Preben

Fra : Anders

Dato : 19-11-04 09:05

Jeg ved sku ikke om det kan fjernes, men min 6100 gør det også, det er en
sparre funktion (batteriet), men mon
ikke du kan sætte et baggrunds billede på istedet for..

Mig genere det ikke med uret, du kan hele tiden se hvad klokken er ...

Anders

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 19-11-04 10:30

Sæt pauseskærmen til en time, så går der da i det mindste en time før uret
kommer...

Dennis

Fra : Basil

Dato : 19-11-04 12:53

Funnyboy wrote:
> [...]
er
> pisse irreterende at se på i længden.
> Har kigget lidt med det software der følger med men uden held.

Det værste er at man ikke kan se batteriindikatoren, så min løber ofte tør,
eller jeg går hjemmefra med en telefon der ikke kan klare lange opkald.
Jeg er også interesseret i at vide om man kan fjerne pauseuret helt.
Kai

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-11-04 13:14

I meddelse: s9lnd.65849$Vf.3303584@news000.worldonline.dk,
griflede Basil:
> [...]
> ofte tør, eller jeg går hjemmefra med en telefon der ikke kan klare
> lange opkald. Jeg er også interesseret i at vide om man kan fjerne

Det kan man ikk'! Man kan ikke engang ændre tiden hvorpå det skal
fremkomme... Det har vist noget at gøre med, at standbytiden ellers ville
blive forringet...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Funnyboy

Dato : 19-11-04 14:42

Ja jeg sys godt nok det er dårligt. Jeg ved at man på nokias hjemmeside kan
downloade et "rigtig" ur. Sådan en der minder om et armbåndsur med
sekundviser og det hele.
Jeg sys det er rimelig belastende at man skal slå tastaturet fra for at
kunne se om der er noget batt. eller dækning på.
Derfor ville jeg gerne af med den.

Hvad så med den tekst som alle ens kontakter de står med når telefonen
ringer? Kan man heller ik lave den om? Altså skal det være sort. Har man et
lidt mørk billede på kan man ik se hvem der ringer med mindre at man har
lagt et billede ind af dem inden.

Preben

Fra : Karsten Vinding

Dato : 19-11-04 16:14

Funnyboy wrote:

> Jeg sys det er rimelig belastende at man skal slå tastaturet fra for
> at kunne se om der er noget batt. eller dækning på.
> Derfor ville jeg gerne af med den.

Jeg plejer da bare at trykke én gang på knappen til at tænde og slukke for
telefonen med. Så tænder lyset, og diplayet viser dækning batteri o.s.v.

Jeg synes uret er en lækker ting, selvom det iriterede mig til at starte med
på min første telefon med den funktion. Nu har jeg vendt mig til det og vil
nødigt undvære det.

--
Mvh, Karsten