Goblue
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 18-11-04 19:14

Hej NG.

Vil lige hører om der er nogle som har gode, eller dårlige oplevelser hos
Goblue ( www.goblue.dk ). Inden jeg køber telefon hos dem.

Mvh. Søren.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 19-11-04 11:27

> Vil lige hører om der er nogle som har gode, eller dårlige oplevelser hos
> Goblue ( www.goblue.dk ). Inden jeg køber telefon hos dem.

Hej.

Se dette link:

http://www.mobildebat.dk/search.php?searchid=58823

Ud fra det at dømme, er der mange der føler sig dårligt behandlet - omkring
halvdelen. Jeg har ikke selv handlet der, men udfra kommentarer på
ovenstående link ville jeg handle et andet sted. Personligt har jeg kun
handlet mobil én gang online - det var hos Aircom.dk for en måned siden. Det
forløb helt uden problemer.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 19-11-04 12:40

> [...]
> ovenstående link ville jeg handle et andet sted. Personligt har jeg kun
> handlet mobil én gang online - det var hos Aircom.dk for en måned siden.

Tak for svaret, så finder jeg et andet sted.

Mvh. Søren.