Tilskud hos Telia?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-11-04 18:45

Jeg har et erhvervsabonnoment hos Telia, og den oprindelige periode er
udløbet. Er der nogen der ved om man kan få tilskud til en ny telefon ved at
binde sig for en ny periode hos Telia?

Og hvilke butikker gør det i bekræftende fald?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 18-11-04 20:25

Mine erfaring er at hvis det er et enkelt mands firma, så heller købe som
privat da der her er større tilskud og større udvalg.

--

/Kenneth Koustrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-11-04 02:36

On Thu, 18 Nov 2004 20:25:00 +0100, "Kenneth Koustrup"
<kenneth.k@slet.mail.dk> wrote:

>Mine erfaring er at hvis det er et enkelt mands firma, så heller købe som
>privat da der her er større tilskud og større udvalg.

Da jeg købte min nuværende Nokia 6230, der var det med Telia Mobiz -
det var den absolut billigste løsning (på daværende tidspunkt), på
trods af, at jeg blev bundet i 12 måneder.

Det handler om at holde øjnene åbne, og selv regne på det - en
entydigt svar, på hvad der bedst kan betale sig findes simpelthen
ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--