Thunderbird
Fra : Jimmy DamsgÂŒrd

Dato : 18-11-04 01:16

Så vidt jeg har forstået kan jeg vælge "watch thread", hvis jeg gerne
vil holde øje med om der kommer nye indlæg i en interessant tråd.

Men hvordan pokker ser jeg om jeg har valgt dette for en tråd?

/JD

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-11-04 18:05

Jimmy Damsg?rd <xxx@xxx.dk> wrote:

> Så vidt jeg har forstået kan jeg vælge "watch thread", hvis jeg gerne
> vil holde øje med om der kommer nye indlæg i en interessant tråd.
>
> Men hvordan pokker ser jeg om jeg har valgt dette for en tråd?

Det kan jeg ikke hjælpe dig med. Men din brug af indstillingen

i din Mozilla Thunderbird er ikke nogen success, når mit news program
skal vise dit efternavn (med bolle-å) ud for dine indlæg i oversigten.

Jeg ved ikke om der er andre der har lignende problemer. Jeg ved fra
nogle mailing lister jeg abonnerer på at folk er begyndt at bruge utf-8.
Men hvorfor nu det? Forventer de, at der er læsere med kinesiske
newsreaders der læser med, eller hvad?

Kunne du ikke bare nøjes med at bruge iso-8859-1 (aka iso latin-1)
kodning i stedet for?

Please.

--
A: Because it changes the order you read a conversation
Q: Why is top-posting so annoying?

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 09-12-04 01:20

Jimmy DamsgÂŒrd wrote:
> Så vidt jeg har forstået kan jeg vælge "watch thread", hvis jeg gerne
> vil holde øje med om der kommer nye indlæg i en interessant tråd.
>
> Men hvordan pokker ser jeg om jeg har valgt dette for en tråd?

Yeah! Det er rettet i 1.0! Nu er det et lille øje ud for tråden:)

/JD