HP Printserver og Canon I560
Fra : Henrik

Dato : 17-11-04 23:49

Hejsa
Jeg er kommet billigt til en HP Jetdirect 170x Printserver, som det er
meningen at jeg vil have til at skrive ud på min Canon I560 Printer.

Da jeg satte det op første gang - kunne jeg skrive ud - billeder og det
hele.
Men næste dag ville det igenting - hvad kan der være galt.
Jeg kan fint pinge Printserveren - og gå ind på dens webinterface, hvor der
også står at printeren er online.

Jeg kan læse at printserveren ikke kan bruges til GDI og PPA printerer - er
min måske en sådan ?
Men så undre det jo mig at det har virket 1 gang.

Umiddelbart mistænker jeg jo mest kommunikationen mellem printserver og
printer, da jeg syntes netværksdelen ser ud som det skal.
Håber nogle har nogle guldkorn ?

MVH
Henrik Fomsgaard