Walter og Carlo på DVD
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 17-11-04 23:34

Jeg har netop set en avis-reklame (MetroEkspress fra den 17/11) for at
Walter og Carlo-filmene skulle være udkommet på DVD. I reklamen ser det ud
til at der er vist fire DVD-kassetter i hånden på "Carlo" - men mig bekendt
findes der kun tre film i serien: 1. "Op på fars hat", 2. "Yes, det er far"
og 3. "I Amerika".....er der nogen der kan hjælpe mig med en opklaring på
hvad den sidste kan være - eller om der evt. er tale om en fejl i reklamen?

På forhånd tak!

Mvh
Morten

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 17-11-04 23:52

> [...]
> hvad den sidste kan være - eller om der evt. er tale om en fejl i reklamen?

Mon ikke den sidste er "Kampen om den røde ko"
Jeg mener de tre film og denne skulle udgives samtidig......

Et gæt....

Leonardo Schirripa

Fra : Karina

Dato : 18-11-04 01:44

> Mon ikke den sidste er "Kampen om den røde ko"
> Jeg mener de tre film og denne skulle udgives samtidig......

Arh!! Udkommer Kampen om den røde ko, har de fan'me også bare at udgive Den
Røde Tråd!!!

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 18-11-04 10:01

Karina skrev i en meddelelse...
> Arh!! Udkommer Kampen om den røde ko, har de fan'me også bare at udgive
> Den
> Røde Tråd!!!

Ja, nogen burde starte en underskriftsindsamling for dette....

-- HEJ
....................svinger den store pensel...............