Bådtransport
Fra : arne

Dato : 17-11-04 13:41

Er der nogen der kender en der tager en rimlig pris for bådtransport fra
Holstebro til Århus. Arne

Fra : Steffen Skov

Dato : 17-11-04 17:48

"arne" <arnehjdmh@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en der tager en rimlig pris for bådtransport fra
> Holstebro til Århus. Arne

Hej Arne
Prøv:

Ove Therkildsen
Gammel Viborgvej 105
8471 Sabro
Tlf.: 86 24 34 33
Fax: 86 24 34 91

Han er meget billig.
Hilsen
Steffen

Fra : povl gade

Dato : 22-11-04 11:53

arne <arnehjdmh@get2net.dk> skrev:
>Er der nogen der kender en der
>tager en rimlig pris for
>bådtransport fra
>Holstebro til Århus. Arne
Hej Arne. Ja det mener jeg, prøv Thomas Thomsen her fra Thisted,
han er rimelig med sine priser og særdeles professionel, og dermed
omhyggelig.
Han har tlf. 97911940 men du træffer ham bedst på mobil: 40303232
har varskoet ham, men han skal jo vide hvor stor båden er, er det
sejl eller motorbåd ??
Thomas bliver meget brugt heroppe i Thisted. held og Lykke.
Mvhilsen Povl skipper og "motormand" Povl Gade. tlf. 9798 1100
hjemmeside: www.norship.dk ham i Nyborg bliver altfor dyr, pga.
distancen....!

Fra : povl gade

Dato : 22-11-04 12:23

arne <arnehjdmh@get2net.dk> skrev:
>Er der nogen der kender en der
>tager en rimlig pris for
>bådtransport fra
>Holstebro til Århus. Arne
Hej Arne fik du svaret ellers ring på tlf. 97981100, TDC meldte om
forbindelsesproblemer !! derfor. men mit svar var Th. Thomasen i
Thisted til fornuftig og proffesionel bådtransport, tlf.97911940
eller mobil 40303232, han er påpasselig og præsis. Mvh. Povl.

Fra : povl gade

Dato : 22-11-04 12:37