JBH noget I kan gøre
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-11-04 08:16

Da JBH dukkede op i aviserne igen, dukkede der også mails op hos mig, en
fortalte at hendes veninde i Horsens
havde set at en dyrehandler reklamerede for ham.

Jeg spurgte selvfølgelig efter adressen på dyrehandelen og den har jeg fået
nu. Så min opfordring til jer er at sende et brev / kort hvor I "stærkt"
opfordrer dyrehandleren til at fjerne den reklame, hvis nogle af jer bor i
nærheden kan et besøg også bruges.

Adressen er: Jysk Dyrehandel ApS
Hestedamsgade 5
8700 Horsens

Det er muligt at dyrehandleren udemærket ved hvad slags dyrlæge JBH er, og
alligevel har valgt at reklamere for ham, og så vil jeg sætte navn og
adresse ud alle de steder
jeg kan komme i tanke om, i håbet om at folk ikke vil støtte en "JBH-støtte"
men jeg synes at han skal have chancen for at fjerne reklamen først.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 17-11-04 08:48

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> [...]
"JBH-støtte"
> men jeg synes at han skal have chancen for at fjerne reklamen først.

Ærgerligt man ikke bor i Horsens, så man kunne snakke med dem, og vise dem
artiklerne om han. I cvr står det som Horsens Dyrecenter. De har også noget
i Vejle, der står som Jysk Dyrehandel ApS (eller Vejle Dyrecenter iflg TDC),
Vedelsgade 67, 7100 Vejle. Men se selv i www.cvr.dk

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-11-04 09:07

Ja det optimale ville være at snakke med dem "face to face", for et eller
andet sted har jeg svært ved at tro at
nogen synes at JBH og hans gerninger er ok, på den
anden side havde jeg også ufatteligt svært ved at tro på
at JBH var så slem og at han kunne få lov at være det.

Horsens Folkeblad har jo også kørt en stribe artikler om ham, så at de ikke
skulle vide hvad han er for en, er
også svært at tro på. *suk* der er nok ikke noget der er "nemt" når det
kommer til JBH.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Trine Piltoft

Dato : 17-11-04 21:46

Hejsa

Det er vist ved at være lang tid siden jeg har skrevet her på listen, men idag kom ånden lige over mig

> Ja det optimale ville være at snakke med dem "face to face",

Det har jeg faktisk gjort. Jeg var dernede for at købe kattemad for et par uger siden, og stor var min forargelse da jeg så de omtalte brochurer fra JBH ligge på disken.
Jeg sagde til dyrehandleren, om han godt var klar over hvad det var for en fyrlæge han reklamerede for, samt at jeg faktisk syntes det vår dårlig reklame for hans (dyrehandlerens) forretning at have den slags liggende.

Jeg fik svaret at han ikke tog parti, og at der også kunne fortælles historier om andre dyrlæger. Og at de andre dyrlæger i Horsens iøvrigt også var velkomne til at ligge brochurer i hans butik hvis de ønskede det. Nu er dette her kort fortalt. Diskussionen varede noget længere, men flere gange nævnte han at han ikke tog parti, og at det ikke var for at gøre reklame for JBH, men at alle dyrlæger var velkomne til at annoncere i hans butik, så han havde nogen at henvise til når folk spurgte.
Jeg var lidt negativ da jeg gik, men opgav til sidst at diskutere sagen videre.

Så var jeg dernede igen for 1 uge siden ca., og der lå der altså INGEN brochurer dernede. Så om flere andre også har sagt noget og det så til sidst har hjulpet, eller om han blot er løbet tør ved jeg ikke........men væk var de

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
Web: www.piltofts.dk

Fra : Denise

Dato : 18-11-04 09:05

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in message
Hejsa

Det er vist ved at være lang tid siden jeg har skrevet her på listen, men
idag kom ånden lige over mig

Ja, det er da længe siden vi har hørt fra dig

> [...]

havde nogen at henvise til når folk spurgte.
Jeg var lidt negativ da jeg gik, men opgav til sidst at diskutere sagen

Du skulle have skrevet her dengang, så kunne vi være nogle flere der kunne
bakke dig op. Men godt du gjorde opmærksom på det.

[...]

Hmm, så er der måske ikke nogle i dag, så var det måske en lidt forsinket
oplysning vi fik herinde, kan man finde ud af det ?. Man kan jo hellere ikke
forstå, at de tør reklamere for en sådan, for hvis jeg benyttede en dyrlæge
der blev anbefalet af min dyrehandler, og det så gik galt, så ville jeg da
gå op i forretningen og råbe temmeligt højt og give ham en del af skylden.

--
Hilsen Denise