Half life 2 registrer
Fra : Hans

Dato : 16-11-04 19:57

Jadav!

Sikke noget lort, jeg kan ikke komme igennem, så jeg kan ikke
spille. )))))))C:

Mvh.
Hans Nikolajsen
http://home1.stofanet.dk/jadav/

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-11-04 20:06

"Hans" <hans1967test@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jadav!
>
> Sikke noget lort, jeg kan ikke komme igennem, så jeg kan ikke
> spille. )))))))C:

Ja. Det er en skandale, at man skal tilslutte til den server, når man nu
købte spillet for at spille det offline, gad vide om man kan få pengene
tilbage, jeg købte det via postordre gennem softexchange.dk.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Milan

Dato : 16-11-04 20:44

Samme problem her !
Det er da idioti af værste skuffe; De store fine software huse hævder at det
er for at undgå piratkopiering at de finder på alle disse krumpspring - så
må de da i det mindste have så meget anstændighed, at de sørger for at
stille den nødvendige serverkapacitet til rådighed. Det kan sgu' da ikke
komme som en overraskelse at adskille milioner ærlige forbrugere ønsker at
registrere og SPILLE spillet når de har købt de på udgivelsesdagen. IDIOTER
!!!

Næste gang kan man jo ligeså godt købe en piratkopi !
Med sure hilsner
Finn

Fra : Kim2000

Dato : 16-11-04 20:51

"> Ja. Det er en skandale, at man skal tilslutte til den server, når man nu
> købte spillet for at spille det offline, gad vide om man kan få pengene
> tilbage, jeg købte det via postordre gennem softexchange.dk.

Og det er godt nok træls for dem uden netadgang, de er jo tvunget til at få
en piratkopi.

mvh
Kim

Fra : Casper Bang

Dato : 17-11-04 00:49

> Og det er godt nok træls for dem uden netadgang, de er jo tvunget til at
> få en piratkopi.

Ja, for jeg vil da godt væde med at der er en cracket version om en uge,
hvor man er fri for at registrere sig online...

Hvorfor er det at softwarehusene gør det mere besværligt for dem der køber
softwaren, end dem der anskaffer det lovligt?
Se på windows XP for eksempel - os der har det lovligt skal registere HVER
gang vi reinstaller, mens piratversioner har det klaret direkte fra CDen...

Jeg tror de initiativer får flere til at bruge piratsofware... skønt

Fra : Peter T.

Dato : 17-11-04 10:52

Rasmus Bertelsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Ja. Det er en skandale, at man skal tilslutte til den server, når
> man nu købte spillet for at spille det offline,

Og netop af den årsag, har jeg valgt ikke at købe HL2, før der er et
no-internet crack, som virker. :P

Men jeg tænker mere; "Gad vide hvad steam sender afsted af
informationer om ens pc?"... Er der nogen, som har packetsniffet
steam-dimsen?

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en