Ingen lyd i Half-Life 2
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-11-04 19:31

Så har jeg for første gang fået dette problem med et computer-
spil; der er ingen lydi Half-Life 2. Andre der har samme problem?
Mit system er :
Intel Pentium 4 3,4 HT
1024 MB DDR-RAM
Ati Radeon 9800 Pro ( seneste beta driver 4.12)
Gigabyte GA-8SGXL Bundkort
Realtek AC'97 On-board lydkort (nyeste drivere)
Windows XP Home m/SP2
Nogen bud?

På forhånd tak,
Rasmus Bertelsen

Fra : Larsen

Dato : 16-11-04 20:28

"Rasmus Bertelsen" <dsl105035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ati Radeon 9800 Pro ( seneste beta driver 4.12)
> Gigabyte GA-8SGXL Bundkort
> Realtek AC'97 On-board lydkort (nyeste drivere)

SP-1?

mvh

Larsen

PS - no problemo her!

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-11-04 20:36

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse

> "Rasmus Bertelsen" <dsl105035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> SP-1?
>
> mvh
>
> Larsen

Nej. Service Pack 2 = SP2

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Larsen

Dato : 16-11-04 20:51

> "Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Service Pack 2 = SP2
>
> Mvh,
> Rasmus Bertelsen

Det var nu ment som et forslag.....dvs. at rulle tilbage til SP-1 (der *er*
jo mange kendte problemer med SP-2).
Personligt venter jeg, ligesom flertallet af de danske virksomheder, med at
opgradere til SP-2 er modnet og børnesygdommene er væk.
Anyways, måske du får et bedre forslag senere af andre her på kanalen.....

mvh

Larsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-11-04 22:14

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse
KLIP
> [...]
> opgradere til SP-2 er modnet og børnesygdommene er væk.
> Anyways, måske du får et bedre forslag senere af andre her på kanalen.....

Jeg fandt ud af at lyden skulle sættes til 5.1 højtalere istedet for 4
højtalere. Det
løste problemet.

Mvh,
Rasmus Bertelsen