Hvad mon man vejer
Fra : J

Dato : 16-11-04 19:18

hvis man er en killing som er 5 måneder gammel, og hedder Laurits. Han er
jo en 3/4 blanding af main-coon og huskat. Jeg kunne godt tænke mig at finde
ud af, om hans tandkødsproblemer har gjort, at han har spist mindre end
normalt, og derfor måske ikke er helt så tung, som han burde være.

Her dagen efter operationen er han i fuld vigør, han har leget med hunden
(plejer han ikke) spist sin medicin blandet op i makrel i tomat, både til
morgen og nu til aften. Spist dåsemad - sådan nogen små lave runde fra
dyrlægen - Hills - en hel dåse af det. Så det er vist meget fint. Han lå
ellers på en stol og småsov, men da jeg fejede gulvet efter oprydning i
køkkenet fra aftensmaden, så kom han ned i en fart. Han skulle jo lige
tjekke, om det blev gjort ordentligt. Lige nu er han her ved siden af mig og
er ved at undersøge papirkurven. Så det er dejligt.
Hilsen Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-11-04 23:08

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> writes:

> [...]
> ud af, om hans tandkødsproblemer har gjort, at han har spist mindre end
> normalt, og derfor måske ikke er helt så tung, som han burde være.

Uha det aner jeg ikke ;-/

Men godt at høre at han er kommet sig over turen til Dr. Dyr

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin