Ikke flere svenskerbiler
Fra : phk

Dato : 16-11-04 14:48

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=270192

Danskere skal betale registreringsafgift når de bor i Sverige

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 14:56

> Danskere skal betale registreringsafgift når de bor i Sverige

Det er jo ikke det der står :(, der står at hvis der bare oprettes en fake
postkasse adr. så vil de komme efter dem.

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 16:31

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo ikke det der står :(, der står at hvis der bare oprettes en fake
> postkasse adr. så vil de komme efter dem.

Tja JEG har nu heller ikke tænkt mig at betale så meget som en krone til den
svenske stat

--
Tom

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 16-11-04 14:54

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=270192
>
> Danskere skal betale registreringsafgift når de bor i Sverige

Ikke dem, der vitterligt bor i Sverige!!!

/Peter

Fra : Lars

Dato : 16-11-04 15:20

Hey,

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=270192
> Danskere skal betale registreringsafgift når de bor i Sverige

Oh! Var lige nervøs i 2 sekunder til artiklen loadede. Men det er jo kun
hvis man snyder....

** Lars (der faktisk bor rigtigt i Sverige og arbejder i København...)

Fra : Henrik B.

Dato : 16-11-04 16:25

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=270192

"Moms og Europas højeste registreringsafgifter gør, at en ny bil koster tre
gange mere i Danmark end i Sverige."

Endnu engang forkvaklet journalist-PIS!! Det koster altså stadig "kun" ca. 2
gange så meget at købe en bil i Danmark, frem for Sverige...

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Lars

Dato : 16-11-04 16:39

Hej,

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Endnu engang forkvaklet journalist-PIS!! Det koster altså stadig "kun" ca.
> 2 gange så meget at købe en bil i Danmark, frem for Sverige...

Tjoh..

Ny BMW 530dA Touring i Danmark - vejl. pris 897.357
Ny BMW 530dA Touring i Sverige - vejl. pris 430.000 sek = 344.000 dkk

Det er 2.5 gang mere så vidt jeg kan regne...

** Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 16-11-04 17:03

"Lars" <news41dot@landligt.dk> skrev i en meddelelse

> Tjoh..
>
> Ny BMW 530dA Touring i Danmark - vejl. pris 897.357
> Ny BMW 530dA Touring i Sverige - vejl. pris 430.000 sek = 344.000 dkk
>
> Det er 2.5 gang mere så vidt jeg kan regne...

Bl.a. derfor jeg benyttede et "ca.".

For det er stadig afhængig af, hvor meget rabat fabrikken gi'r til Danmark.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Lars

Dato : 17-11-04 09:16

Hej,

> Bl.a. derfor jeg benyttede et "ca.".

Hehe.. Ja.. Men 2.5 afrundet ER da 3....

** Lars

Fra : martin

Dato : 17-11-04 07:48

> [...]
2
> gange så meget at købe en bil i Danmark, frem for Sverige...

Øhh.. 2.60859893023 gange ( baseret på dine egne oplysninger)

ved alm afrunding er 3 mere korrekt end 2.

Martin