JBH artikel i EB
Fra : Denise

Dato : 16-11-04 13:15

EB har i dag en artikel vedr. JBH. Overskrift "Dyrlæge handler med
polakker". De nævner også han har en dyreklinik på Fynsvej i Kolding. De får
da også fortalt i artiklen, at han er Discountdyrlæge - kendt som Doktor
Dyredød, at han driver klinikker flere steder i landet, og han gentagne
gange er blevet indklaget for Den Danske Dyrlægeforening, som han nu har
meldt sig ud af.
Det er da utroligt, som den mand kan gøre sig uheldig bemærket. Vi må håbe
mange dyreejere, der ikke kender ham, læser artiklen og holder sig væk fra
hans dyreklinikker.

--
Hilsen Denise

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-11-04 14:38

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> EB har i dag en artikel vedr. JBH. Overskrift "Dyrlæge handler med
> polakker".

Jeg kan simpelthen ikke finde den artikel - ligger den ikke på nettet eller
er den 'låst'?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Denise

Dato : 16-11-04 15:16

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> wrote in message

> "Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg kan simpelthen ikke finde den artikel - ligger den ikke på nettet
> [...]

Jeg ved ikke om den ligger på nettet, jeg har den fra Ekstra Bladet på mit
bord

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-11-04 15:20

> Jeg ved ikke om den ligger på nettet, jeg har den fra Ekstra Bladet på mit
> bord

Kunne du lokkes til at klippe artiklen ud og gemme den?
.... altså bare når du er færdig med avisen

Nina

Fra : Denise

Dato : 16-11-04 16:12

Nina, Tender Tribes wrote:

> Kunne du lokkes til at klippe artiklen ud og gemme den?
> ... altså bare når du er færdig med avisen
>
> Nina

Det skal jeg nok, men den handler jo mest om polakkerne, så det var bare for
info. Men jeg skal nok klippe den ud, men hvem skal jeg gemme den til ?

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-11-04 16:01

Ja den "kære" mand, det var jo EB der i dec 2002
navngav ham Dr. Dyredød, da de havde et par "weekend" artikler om ham.

Har du mulighed for at kopiere artiklen ??

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 16-11-04 16:51

Marianne Hellemose wrote:
> Ja den "kære" mand, det var jo EB der i dec 2002
> navngav ham Dr. Dyredød, da de havde et par "weekend" artikler om ham.
>
> Har du mulighed for at kopiere artiklen ??

Ja da

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 16-11-04 17:55

Marianne og Nina
Jeg scanner artiklen ind og sender med email.
Nina, din email tager jeg fra din hjemmeside.
Marianne, hvor kan jeg finde din email ? (fra gruppens hjemmeside kan man
nemlig kun skrive og ikke vedhæfte - tror jeg).

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-11-04 19:36

Hej Denise

1000 tak, jeg kan jo ikke have en ukomplet samling
min mail-adr. er hellemose.som4snabelamail.dk

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 17-11-04 11:22

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> Hej Denise
>
> 1000 tak, jeg kan jo ikke have en ukomplet samling

Hej
Så skulle artiklen være sendt til jeg begge.

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-11-04 14:08

> Hej
> Så skulle artiklen være sendt til jeg begge.
>
> --
> Hilsen Denise

1.000 tak Denise. Den er super fint og læselig

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Denise

Dato : 17-11-04 14:52

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in message

> 1.000 tak Denise. Den er super fint og læselig

Velbekomme
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-11-04 15:31

Hej Denise

tak skal du ha' den er indlemmet i samlingen, men øv
hvor ville jeg ønske at den samling var meget mindre

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : goofy

Dato : 18-11-04 00:32

Hej Denise
> Så skulle artiklen være sendt til jeg begge.
Jeg vil også gerne have artiklen
Vinbaek@tdcadsl.dk

på forhånd tak
Steen Vinbæk
Odense

Fra : Denise

Dato : 18-11-04 08:53

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Denise
> Jeg vil også gerne have artiklen
> på forhånd tak
> Steen Vinbæk
> Odense

Ok, er sendt

--
Hilsen Denise

Fra : goofy

Dato : 18-11-04 10:04

Hejsa>
> Ok, er sendt

Er modtaget, takker
Selvom jeg ikke deltager så meget herinde i debatten - følger jeg
meget nøje med i JBH, og håber inderligt at dr. dyredød må lide
lukkedøden.
Steen Vinbæk