HL2 og ATI grafikkort
Fra : Ja Da

Dato : 16-11-04 12:51

Hej

Da jeg i sin tid købte mit 9600XT grafikkort fulgte der en blanket med så
jeg kunne få HL2 gratis, hvis jeg sendte alt m,uligt ind til dem. Det gjorde
jeg naturligvis, og det er der sikkert mange andre der også har gjort.

Men er der nogen af jer der har fået spillet i dag? Eller hvornår kan vi
forvente at få det?

Jeg har nemlig ikke modtaget det i dag.

/P.K

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 16-11-04 14:35

Ja Da wrote:

> [...]
> jeg naturligvis, og det er der sikkert mange andre der også har gjort.
>
> Men er der nogen af jer der har fået spillet i dag? Eller hvornår kan vi

Hmm... jeg preloadede det via Steam, også med en værdi kupon fra et
9600XT, så jeg sidder og spiller det nu... :)

/JAkob

Fra : Stærk Tobak

Dato : 16-11-04 15:07

On Tue, 16 Nov 2004 12:51:27 +0100, "Ja Da" <puha@puhanet.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Men er der nogen af jer der har fået spillet i dag? Eller hvornår kan vi
>forvente at få det?
>
>Jeg har nemlig ikke modtaget det i dag.

Har du åbnet steam, for så downloader den en masse og tjekker dine
steamprogrammer m.m.

Min er i kassen, lang loadtid som sædvanligt.

Billederne er utrolig gode og grafikken er helt oppe i skyerne.
Jeg er kommet til enden af kanalen da jeg opdagede at jeg ingen morgenmad havde
fået, så....
Den helt store uhygge er ikke kommet endnu selv om Gordon endnu engang er blevet
teleporteret det forkerte sted hen af den skøre professor.

Og Gordon er....nåhnej, spoiler.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Hans

Dato : 17-11-04 02:18

Stærk Tobak wrote:

> [...]
> Den helt store uhygge er ikke kommet endnu selv om Gordon endnu
> engang er blevet teleporteret det forkerte sted hen af den skøre

Er det den samme engine som den første HL, hvor aktørerne står skarpt og alt
andet er lettere sløret?

Hans

Fra : Stærk Tobak

Dato : 17-11-04 13:03

On Wed, 17 Nov 2004 02:17:58 +0100, "Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in
dk.spil.computer:

>Er det den samme engine som den første HL, hvor aktørerne står skarpt og alt
>andet er lettere sløret?

Alt står skarpt, jeg har ikke forstand på engines eller deres varianter.
Når der skydes nogen, f.eks. een der står på en kant, så falder vedkommende
næsten helt lifelike ud over kanten. Og bevægelser er helt som de skal være.
(det er de mærkeligte steder der ligger bildæk man kan smide rundt med, også til
lidt nytte som man opdager lidt sent)

Fra : Hans

Dato : 17-11-04 13:09

Stærk Tobak wrote:

> [...]
> helt som de skal være. (det er de mærkeligte steder der ligger bildæk
> man kan smide rundt med, også til lidt nytte som man opdager lidt

Ok, så skulle man måske kigge på det alligevel. Det var nemlig ret
irriterende i HL at dybdeskarpheden var så ringe. Det var lige før man fik
synsforstyrrelser.

Der ligger et screenshot fra HL2 i dk.binaer, og her er baggrunden sløret,
så derfor var jeg var nysgerrig om det så sådan ud i resten af spillet.

Hans

Fra : Martin Møller

Dato : 17-11-04 13:32

> Der ligger et screenshot fra HL2 i dk.binaer, og her er baggrunden
> sløret, så derfor var jeg var nysgerrig om det så sådan ud i resten
> af spillet.

Er det screenshot taget i selve spillet? Det ser lid for flot ud. Ligner
noget artwork.
--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 17-11-04 17:12

On Wed, 17 Nov 2004 13:09:09 +0100, "Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in
dk.spil.computer:

>Ok, så skulle man måske kigge på det alligevel. Det var nemlig ret
>irriterende i HL at dybdeskarpheden var så ringe. Det var lige før man fik
>synsforstyrrelser.

Hmm, der er soldis i baggrunden på lang til længere afstand men det genkendes
straks som soldis. Det samme kan man sige når man ser direkte mod solen, så
bliver udsynet diset, men det synes jeg også man straks genkender.

>Der ligger et screenshot fra HL2 i dk.binaer, og her er baggrunden sløret,
>så derfor var jeg var nysgerrig om det så sådan ud i resten af spillet.

Men der skal da lyde lidt kritik over ting i grafikken. Jeg har lige set at
kroppe godt kan befinde sig inde i faste genstande.

Et spørgsmål til spillet. Hvornår får man et GA misil ? Den %¤!#"/ helicopter
har låst Gordon fast i en scene så han ikke kan komme videre.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 17-11-04 18:14

> [...]

>så derfor var jeg var nysgerrig om det så sådan ud i resten af spillet.

Jeg synes nu det ligner soldis. Bag disen er konturerne da meget synlige på
cementkonstruktionen.

Fra : preben nielsen

Dato : 18-11-04 20:10

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Der ligger et screenshot fra HL2 i dk.binaer, og her er
> baggrunden sløret,

Det er ikke noget screenshot.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 17-11-04 14:06

"Hans" <email@kvik.org.invalid> writes:
> Der ligger et screenshot fra HL2 i dk.binaer, og her er baggrunden sløret,
> så derfor var jeg var nysgerrig om det så sådan ud i resten af spillet.

Nu er HL2 jo et FPS, så man ser nok ikke Gordon Freeman ret meget
forfra.

(Nej, billedet er ikke et screenshot fra HL2, men concept art.)
--
Lars Balker Rasmussen