Er en 12" skærm stor nok
Fra : Steen

Dato : 16-11-04 12:20

Hej,

jeg vil gerne have en bærbar apple.

Jeg har også nogle spil, jeg gerne vil spille.

Duke nukem 3d for eksempel, Defender of the crown, Lemmings,
Civilization.

Jeg vil også gerne kunne bruge den til nogle nye spil.

Er en 12" skærm stor nok til at klippe noget frit på et billede, eller
skal jeg op i en 14" skærm?

Er det rigtigt forstået at jeg ikke kan sætte en Imac til tv'et, hvis
jeg skulle få lyst til at bruge fjernsynets s-vhs som monitor?

Hilsen

Steen
--

Right now your PC is bored. It could be earning you cash instead!
<http://peer.gomez.com/peernetwork/jsp/application.jsp?Referrer=spunk99>

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 16-11-04 12:39

Steen wrote:
> [...]
>
> Jeg vil også gerne kunne bruge den til nogle nye spil.
>
> Er en 12" skærm stor nok til at klippe noget frit på et billede, eller

jeg ville sige nej, men jeg har også en pb17

> Er det rigtigt forstået at jeg ikke kan sætte en Imac til tv'et, hvis
> jeg skulle få lyst til at bruge fjernsynets s-vhs som monitor?

Jo du kan godt tilslutte en ibook til et tv, evt. skal du have
noget extra udstyr.

JonB

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 16-11-04 13:34

Steen <steengod@jhotmail.com> writes:

> Er en 12" skærm stor nok til at klippe noget frit på et billede, eller
> skal jeg op i en 14" skærm?

12" og 14" iBooks kører begge med 1024x768. Du skal op i PowerBooks
for at få mere opløsning på den indbyggede skærm.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Steen

Dato : 16-11-04 13:43

On Tue, 16 Nov 2004 13:34:20 +0100, Thomas Bjorn Andersen
<tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

>12" og 14" iBooks kører begge med 1024x768. Du skal op i PowerBooks
>for at få mere opløsning på den indbyggede skærm.

Det er mest om jeg kan se detaljerne.

Jeg skal mest bruge den til internet, og de spil jeg nævnte, men vil
gerne kunne bruge den, når jeg ikke kan bruge min almindelige
computer.

Hilsen

Steen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-11-04 14:55

Steen <steengod@jhotmail.com> wrote:

> Det er mest om jeg kan se detaljerne.

12" er skarpere, 14" eren er større (og dermed langt mindre bærbar) Hvis
du har behov for stærke læsebriller er 14"'eren nok en god ide, ellers
vill ejeg holde mig til 12"'eren

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-11-04 17:35

nospam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote in

> 12" er skarpere

Jeg har netop fået en 12" iBook - og skiftede fra en pc med en 17"
skærm.

Jeg savner egentligt ikke noget, til trods for skærmen er en del
mindre...men jeg spiller heller ikke på den lille fyr (det gør jeg
for øvrigt heller ikke på det store skrummel).

--
Steen
danmark = dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-11-04 14:51

Steen <steengod@jhotmail.com> wrote:

> Duke nukem 3d for eksempel, Defender of the crown, Lemmings,
> Civilization.

Det kan sagtens lade sig gøre i OSX's Classic miljø.

> Jeg vil også gerne kunne bruge den til nogle nye spil.

Kan jeg ikke hjælpe med.

> Er en 12" skærm stor nok til at klippe noget frit på et billede, eller
> skal jeg op i en 14" skærm?

12 og 14" modellerne kører begge max 1024x768, dvs at du får ikke mere
plads på en 14" - tingene er blot lidt større (og ibogen vejer over ét
killo mere)

> Er det rigtigt forstået at jeg ikke kan sætte en Imac til tv'et, hvis
> jeg skulle få lyst til at bruge fjernsynets s-vhs som monitor?

ja, det kan du med ALLE nuværende Apple computere.