mystisk kortlæserproblem
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 16-11-04 11:23

Hej

Jeg har en usb 2.0 kortlæser fra Lexar som jeg bruger sammen med min
iBook G4 med OS X 10.3.6. Når jeg bruger et 64 MB kort fungerer det
fint, men når jeg bruger et 256 MB kort (Sandisk) sker der ingenting.
Drevet dukker aldrig op!!!
Med Win XP er der ingen problemer.

Er der nogen som har et bud på en løsning?

Mvh Thomas Bendsen

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 16-11-04 21:46

Thomas Bendsen <tbendsen@stofanet.dk> wrote:

Hej Thomas

Jeg har lidt samme problem. Jeg har en usb 2.0 kortlæser fra sandisk og
256 mb ultra cf kort. Jeg oplever tit, at drevet i kommer frem på
skrivebordet når jeg tilslutter kortlæseren. Eneste løsning for mig, er
at genstarte maskine, G5 1.8 256 mb ram os x 10.3.6, mens kortlæseren er
tilsluttet. Det kan vel ikke være meningen at man skal gøre det hver
gang.

Thomas

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 17-11-04 09:08

piekut@mail.dk (Thomas Bach Piekut) wrote in message news:<1gncvis.15leora90cll4N%piekut@mail.dk>...
> [...]
> at genstarte maskine, G5 1.8 256 mb ram os x 10.3.6, mens kortlæseren er
> tilsluttet. Det kan vel ikke være meningen at man skal gøre det hver

Hmmm. Det var et godt bud på en løsning, men desværre virker det ikke hos mig

MVH Thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 17-11-04 06:11

Thomas Bendsen <tbendsen@stofanet.dk> wrote:

> når jeg bruger et 256 MB kort (Sandisk) sker der ingenting.
> Drevet dukker aldrig op!!!
> Med Win XP er der ingen problemer.

Da jeg skulle købe 256MB kort fik jeg (herinde??) at vide, at jeg skulle
holde mig fra Sandisk's produkter: Manglende kompabilitet. (jeg synes
godt nok det er mystisk at flash RAM kan være inkompatible)

venlig hilsen

Martin
--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse