vand i dørene
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 16-11-04 11:15

Kan det passe at når det regner så skal der passere vand gennem døren og ud
neders i et hul i døren.

Har en Citroën Saxo, hvor vandet PISSER ind når det regner,
mekken siger det er fordi der mangler et plastik skjold over højtalerne,
der skal lade vandet passere ned i bunden af døren istedetfor ind ad
højtaler hullet.

vh
jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 14:23

> Kan det passe at når det regner så skal der passere vand gennem døren og
ud
> neders i et hul i døren.

Jeps, de lister ved ruderne er aldrig 100% tætte... også derfor man
rustbeskytter i dørene...

> [...]
> mekken siger det er fordi der mangler et plastik skjold over højtalerne,
> der skal lade vandet passere ned i bunden af døren istedetfor ind ad

Jeps, det vil det gøre.. det er også derfor der er huller i bunden af din
dør

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 14:24

**bonus oplysning**

På den bimmer jeg havde før, havde der lagt sig blade i de huller i bunden
af døren.. hehe der stod 10L vand i den højre dør, den var godt tung, og
skvulpede hele tiden hehe )

Mvh
Morten

Fra : Svend Åge Sørensen

Dato : 16-11-04 23:29

Hej Morten

Om vinteren fryser det vel til is, og så skvulper det vel ikke i den tid

Svend Åge