Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Erfaring med Ixus 500 og Kingston Elite Pr~
Fra : Lars Andersen

Dato : 16-11-04 10:43

Jeg har beslutter mig for at købe et Canon Ixus 500 kamera og skal
have et ekstra CF kort.
Vil jeg kunne mærke forskel i hastighed på et "alm" Kingston 1Gb og på
et Kingston Elite Pro 1Gb kort?
Er Kingston iøvrigt ok eller skal jeg holde mig til SanDisk?

mvh Lars Andersen

Fra : ironfist

Dato : 23-11-04 11:56

Hey

Det er et udemærket Kamera du har besluttet at købe. CDanon tager bar
gode billeder. har selv et Cano Powershot G2 og et Eos 10D. Du skal købe
Kingston Elite Pro Kortet. Det koster ikke meget ekstrew, men det læser
og skriver med dovbbelt hastighed af de andet. Det er vigtigt når du
skal arbejde lidt hurtigt.

http://www.kandu.dk/