Dansk film spørgsmål !!!
Fra : Doris

Dato : 16-11-04 10:17

Hvor skal jeg søge henne, når jeg søger efter titel på en film. Det kan
være i kender den her, den er dansk og handler om et ældre par der finder
hinanden og den ene af parternes børn er imod det. Den ender med at manden
dør tilsidst.

--
DORIS

Fra : Bisse

Dato : 16-11-04 11:00

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
finder
> hinanden og den ene af parternes børn er imod det. Den ender med at

Kunne det være Helle Ryslinges "Carlo og Ester"?
http://www.imdb.com/title/tt0109379/

Fra : Doris

Dato : 16-11-04 13:03

Tusind tak det var den, så er det bare lige om der er nogen der ligger
inde med den ;)

Fra : Mads TJ

Dato : 16-11-04 15:32

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Tusind tak det var den, så er det bare lige om der er nogen der ligger
> inde med den ;)

du kan låne den på www.bibliotek.dk
eller købe den på f.eks.
http://www.dvdcity.dk/?5131X313231O4934XO4931373631O49X2

noget tyder på, at den kun er kommet som VHS.

Mvh
MadsTJ

Fra : Doris

Dato : 16-11-04 16:15