MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Lyd forsvinder efter dvale
Fra : Troels Jensen

Dato : 16-11-04 01:12

Jeg har en laptop med XP-Pro (ingen SP). Efter opstart virker lyden
fint, men hvis jeg sætter computeren i dvale, forsvinder lyden ved
opvågnen.

Jeg kan se i de forskellige fora på nettet, at der er en del med samme
problem. Men jeg har endnu ikke fundet nogen løsning.

Jeg bruger SiS 7018 Wave audio driver.

--
Mvh.

Troels Jensen
http://www.troelsweb.dk

Fra : Troels Jensen

Dato : 16-11-04 10:46

Troels Jensen wrote in dk.edb.system.ms-windows:
> [...]
>
> Jeg kan se i de forskellige fora på nettet, at der er en del med samme
> problem. Men jeg har endnu ikke fundet nogen løsning.

Nå, nu har jeg selv afhjulpet problemet. Jeg havde vist ikke installeret
driveren godt nok, da jeg opdaterede den. I hvert fald hjalp det at
geninstallere den.

--
Mvh.

Troels Jensen