Java spil på en Z1010
Fra : Jan Poulsen

Dato : 15-11-04 22:10

Hej,

Jeg har et lille problem med java spil til min SE Z1010.

Når jeg downloader fra min wap side, får jeg beskeden 'xxxxx.jar
understøttes ikke af telefonen',
og spillet bliver så gemt under 'Anden type' i filhåndtering.
Problemet er så bare at jeg ved at spillet understøttes, da en af mine
venner også har en SE Z1010,
og når jeg sender det downloaded spil til ham via bluetooth, kender hans
mobil godt spillet og det virker.
Han kan gøre det samme til mig, altså downloade og sende til mig, og det
virker.
Hvorfor vil det ikke virker fra WAP?
Skal download linket skrives på en special måde?

Mvh
Jan

Fra : Jens B

Dato : 15-11-04 22:42

"Jan Poulsen" <rajadk3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor vil det ikke virker fra WAP?
> Skal download linket skrives på en special måde?

Indrømmet, det er ikke det jeg har mest forstand på. Men der er vist noget
med at serveren skal sættes op med den rigtige MIME TYPE :
application/java-archive jar

Prøv at søg lidt på google, på wap mime type java og se om du kan finde
yderligere hjælp.

Jens

Fra : Jan Poulsen

Dato : 16-11-04 06:20

"Jens B" <ingen.spam@til.mig> skrev i en meddelelse

> [...]
> application/java-archive jar
>
> Prøv at søg lidt på google, på wap mime type java og se om du kan finde

Tak for det, du har mere forstand på det end mig, for det vare bare at
tilføje 'AddType application/java-archive .jar '
i min thhpd.conf fil.

mvh
Jan