ASUS P4S8X
Fra : Søren

Dato : 15-11-04 19:19

Hej..

Er der nogen der har et direkte link til den beste opdatering til dette
bundkort ?

Søren

Fra : Allan / Kolding

Dato : 15-11-04 19:28
Fra : Søren

Dato : 15-11-04 19:39

Jo tak.. den havde jeg regnet ud.. men hvilken ? der er jo mange at hente
på listen..

Søren

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=P4S8X&Type=Lates

Fra : Henrik Dissing

Dato : 16-11-04 13:01

On Mon, 15 Nov 2004 19:38:46 +0100, Søren wrote:

>Jo tak.. den havde jeg regnet ud.. men hvilken ? der er jo mange at hente
>på listen..

Så må du jo nok mande dig op til at fortælle hvad det er for en
"opgradering" du er ude efter, og, hvis det er drivere du mener, hvilket OS
du kører. Hvis det er en BIOS-opgradering, du er ude efter, er der kun én på
siden.

Den omtalte side lister, så vidt jeg kan se, alt hvad du kan få brug for.
Det eneste du behøver at gøre, er at tage stilling til hvad du har brug for
og så læse hvad der står ud for hver enkelt fil.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)