Ujævnt træk
Fra : Ole Kristiansen

Dato : 15-11-04 19:20

Jeg har en Passat 1,8 T benzin fra 1998.
Under acceleration trækker den ikke helt jævnt - værst er det når den er
kold.

Forslag til hvad der kan være i vejen og hvordan det løses?

mvh Ole

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-11-04 18:47

"Ole Kristiansen" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Passat 1,8 T benzin fra 1998.
> Under acceleration trækker den ikke helt jævnt - værst er det når den er
> kold.
>
> Forslag til hvad der kan være i vejen og hvordan det løses?

Luftmængdemåleren er vel altid et godt bud?!?

MVH
Kent Glerup

Fra : Ole Kristiansen

Dato : 15-11-04 21:02

> Luftmængdemåleren er vel altid et godt bud?!?
>
> MVH
> Kent Glerup

Ja, det er et godt bud.
Jeg havde den adskilt i weekenden. Den ser pæn og ren ud. Kan den evt. måle
forkert selvom den er helt ren?

mvh Ole

Fra : Sp@cey

Dato : 15-11-04 20:16

> Ja, det er et godt bud.
> Jeg havde den adskilt i weekenden. Den ser pæn og ren ud. Kan den evt.
> måle
> forkert selvom den er helt ren?

Måske skal den være beskidt......?

Sp@cey