Diverse Outlook 2000 problemer!
Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 17-05-01 12:57

Et par desperate efterlysninger....:

- Er det muligt at få vist ugedagen (fx mandag) øverst i sin
kalender(-visning)?
- Er det muligt at få ugenumre med på sin måneds-udskrifter?

Mvh
Sigurd H. M.

Fra : pre

Dato : 17-05-01 18:08

Ja
Ja

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 18-05-01 14:45

"pre" <ingenmail@image.dk> skrev i en meddelelse
> Ja

> Ja

Og hvorledes gøres dette - jeg synes nemlig, at jeg efterhånden har pløjet
mig gennem alle menu'erne og hjælpefilerne..... (åbenbart ikke grundigt
nok!)

På forhånd tak!

Mvh
Sigurd H. M.

Fra : pre

Dato : 18-05-01 18:23

KontrolPanel/Regionale Indstillinger - Dato. Juster den lange datoform
nederst og se i preview vinduet. dddd.d. MMMM yyyy giver fuld ugedag,
tocifret måned og år i 4.

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 18-05-01 19:35

> KontrolPanel/Regionale Indstillinger - Dato. Juster den lange datoform
> nederst og se i preview vinduet. dddd.d. MMMM yyyy giver fuld ugedag,
> tocifret måned og år i 4.

Helt perfekt. Jeg har nu desuden opdaget, at ugenummeret kommer på
udskriften når man skriver på A4 - problemet er bare, at vi bruger A5.

Mvh
Sigurd H. M.