V: Opel Astra 1.8 St. Car 1995
Fra : Peter Theglev

Dato : 15-11-04 11:54

Hejsa

Jeg er blevet tilbudt subj. til 45.000,- kr.
Den har kørt 150.000 km, ingen rust, alle service overholdt,
undervognbehandlet, fremstår pæn alderen taget i betragtning.

Vi handler privat - sælger vil kræve 60, hvis det bli'r gennem en
forhandler.

Virker det som en fair pris?

Erfaringer med Opel Astra af samme årgang modtages gerne!

Venligst
Peter

Fra : Dennis Væring

Dato : 16-11-04 18:02

Hej Peter.
Jeg har en Opel Astra Club st.car 1.6 Si (årgang 1994), og fik den til
en god venne pris, som også var 45.000,-
Ved godt motoren er lidt mindre end den du skriver om, men Si'eren er en
sjældnere motor, som der ikke findes mange af, og som har flere heste
end standarden (1.6 i) og dermed lidt dyre nogle gange.
Som sagt gav jeg 45.000,- for min, og den er også i god stand (én ejer,
ingen rust og lige gået gennem syn), dog havde den ikke gået mere end
97.000 da jeg fik den.
Men alt i alt mener jeg at min handel var god, den ville også koste godt
20.000 mere hos en forhandler.
Jeg synes ike 45.000 er slemt hvis den er er i god stand og når du siger
det er en 1.8 fra 1995.

Fra : Dennis

Dato : 16-11-04 18:06

Hej Peter.