Kommende Mac-køber?
Fra : Dennis Seide

Dato : 15-11-04 11:31

Hej gruppe

Jeg har i et stykke tid arbejdet på et reklamebureau hvor al arbejde
selvfølgeligt foregår på Mac-maskine. Jeg overvejer nu kraftigt at anskaffe
en bærbar Mac så jeg også har mulighed for at arbejde hjemmefra - men jeg
kunne egentligt godt bruge lidt gode råd om hvor maskinen kan købes billigt,
om mulighederne for at købe en brugt, ting jeg skal holde øje med etc. etc.

Ser frem til lidt vise ord!

Mvh

Dennis Seide

--

"Jeg har Længtes mod Skibskatastrofer,
og mod Hærværk og Pludselig Død".

- Tom Kristensen

www.haervaerk.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 15-11-04 15:02

Dennis Seide <dennis@creativefactory.dk> wrote:
> [...]
> om mulighederne for at købe en brugt, ting jeg skal holde øje med etc. etc.

I korthed: priserne på nyt er ret ens, men man skal naturligvis holde
øje! En brugt bærbar kan godt svare sig, men betal kun for hvad du får;
priserne på nye er gået ned, og det skal også afspejles på brugtprisen.