Need for speed underground 2 Kan ikke åbne~
Fra : Kenneth Felber

Dato : 15-11-04 11:06

Hej,

Jeg har lige købt NFSU2 og når jeg vil prøve at køre spåillet så bliver
skærmen sort og 5 sekunder efter ender jeg på skrivebordet igen.

Jeg har checket om mit system er compatibel med spillet, og det er det.

Nogen der ved hvad det kan være?

Kenneth Felber

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 15-11-04 11:43

> Jeg har lige købt NFSU2 og når jeg vil prøve at køre spåillet så bliver
> skærmen sort og 5 sekunder efter ender jeg på skrivebordet igen.

Hvor har du købt spillet henne?

Mvh.

Mads

Fra : Kenneth Felber

Dato : 15-11-04 12:12

Mads Jakobsen wrote:

> Hvor har du købt spillet henne?
>
> Mvh.
>
> Mads

cd-wow.com

Ved du hvordan jeg kan få det til at virke?

Mvh

Kenneth

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-11-04 12:11

Pråv at opdatere spillet.

/Ole

Fra : Kenneth Felber

Dato : 15-11-04 12:41

/Ole (6000) wrote:

> Pråv at opdatere spillet.
>
> /Ole

Jeg har prøvet at opdatere til v1.1, men det giver samme resultat.... suk...

Kenneth

Fra : Peter C:\\

Dato : 15-11-04 13:07

> Jeg har prøvet at opdatere til v1.1, men det giver samme resultat....
suk...

Det er noget med at din computer skal være sat op med US-tastatur....hvis
det er en US-udgave af spillet.
Demoen havde vistnok netop det problem

MVH Peter C:\

Fra : Kenneth Felber

Dato : 15-11-04 14:02

Peter C:\ wrote:

> suk...
>
> Det er noget med at din computer skal være sat op med US-tastatur....hvis
> [...]

hmm, det må jo være UK modellen jeg har, så jeg checker lige...:)

Fra : Kevin

Dato : 15-11-04 14:47

On Mon, 15 Nov 2004 11:06:02 +0100, Kenneth Felber <kenny@skummer.com>
wrote:

> [...]
>skærmen sort og 5 sekunder efter ender jeg på skrivebordet igen.
>
>Jeg har checket om mit system er compatibel med spillet, og det er det.

Prøv at køre filen SafeMode.bat der ligger i dit biblo... så bruger
den kun de driver der er nødvendige...måske hjælper det.

Mvh Kevin

Fra : Kenneth Felber

Dato : 16-11-04 00:07

Kevin wrote:

> Prøv at køre filen SafeMode.bat der ligger i dit biblo... så bruger
> den kun de driver der er nødvendige...måske hjælper det.
>

> Mvh Kevin
Øh, jeg har prøvet at søge efter den fil, men kan ikke finde den!!! (?)
Selv når jeg søger kan den ikke.. begynder virkelig at tro at jeg har
fået en skadet version eller noget... Virkelig irriterende...

Kan du måske sende filen??

Kenneth

Fra : Henrik Sahl

Dato : 15-11-04 23:19

"Kenneth Felber" <kenny@skummer.com> wrote in message
> [...]
> skærmen sort og 5 sekunder efter ender jeg på skrivebordet igen.
>
> Jeg har checket om mit system er compatibel med spillet, og det er det.

Når du har købt det i udlandet så kunne det hænge sammen med dine regional
settings. Den første demo af NFSU1 kunne kun spilles hvis man satte regional
settings til UK (Autstralia), så måske skal du ændre dine til USA eller
noget lign.

Mvh
Henrik

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-12-04 20:16

> [...]
> jeg på skrivebordet igen.
>
> Jeg har checket om mit system er compatibel med spillet,

Fik du det til at virke? Jeg har samme problem og har prøvet både nye
drivere til mit grafikkort og at ændre regional settings.

Jeg har også prøvet at opdatere til v. 1.1 men den siger bare at de org.
filer mangler og stopper så.
--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Kenny

Dato : 04-12-04 17:58

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> drivere til mit grafikkort og at ændre regional settings.
>
> Jeg har også prøvet at opdatere til v. 1.1 men den siger bare at de org.
ja, jeg fik det til at virke ved at genindstallere directx 9.0c

Fra : Jacob Larsen

Dato : 06-12-04 16:38

"Kenny" <kenny@skummer.com> wrote in message

> ja, jeg fik det til at virke ved at genindstallere
> directx 9.0c

Tak for svaret.

Desværre hjalp det ikke for mig. Min skærm er stadig sort.

Nogen der har andre forslag?
--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-12-04 21:21

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in
message news:41b47c88$0$66406$14726298@news.sunsite.dk
> "Kenny" <kenny@skummer.com> wrote in message
>
> Tak for svaret.
>
> Desværre hjalp det ikke for mig. Min skærm er stadig
> sort.
>
> Nogen der har andre forslag?

Jeg har løst problemet nu. Hvis nogen oplever det samme det samme kan jeg
sige, at jeg fik det til at virke ved at installere SP2 til XPog
geninstallere spillet.
--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Kenny

Dato : 08-12-04 23:47

Jacob Larsen wrote:

> [...]
>

> Jeg har løst problemet nu. Hvis nogen oplever det samme det samme kan jeg
> sige, at jeg fik det til at virke ved at installere SP2 til XPog
Det havde jeg så installeret... ;) Men det er et mærkeligt spil;)