Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Objektiv til Nikon F50
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 15-11-04 10:41

Hej

Jeg har lige købt mig et Nikon F50, men kun med et 28-200mm Objektiv. Jeg
vil gerne have et fast 50 mm, men hvilke objektiver passer til min F50. Jeg
synes ikka rigtig at kunne finde rundt i junglen.

Min far har et gammelt Tamron objektiv, kan jeg bruge det, hvis jeg køber
en adapter??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 15-11-04 11:08

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
Jeg
> synes ikka rigtig at kunne finde rundt i junglen.

Køb Nikon's 50 bl 1.8. Det koster ikke ret meget, og er berømt for sin
skarphed.

Bo //