Sonofon forringer fri fritid
Fra : Georg

Dato : 15-11-04 01:33

Nu er der skåret en time af den "frie" taletid med fri fritid. Nu gælder de
frie minutter ikke længere fra kl 1700, men kl 1800.

Georg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-11-04 07:07

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> Nu er der skåret en time af den "frie" taletid med fri fritid. Nu gælder
> de
> frie minutter ikke længere fra kl 1700, men kl 1800.

Sådan har det vel været hele tiden...? Det var da vel kun det gamle
fritidsabonnement der gældte fra kl 17.

Fra : Georg

Dato : 15-11-04 14:51

Nope, i al ubemærkethed er betingelserne ændret.

Fra : [8830]plis

Dato : 15-11-04 15:26

> Nope, i al ubemærkethed er betingelserne ændret.

I det tilfælde er Sonofon faktisk forpligtet til, hvis kunden ønsker det, at
opsige abb. Vel at bemærke også selv om man er indenfor bindingsperioden!!!!
I det man vil kunne kalde ændringen af perioden der kan tales gratis i, vil
kunne kaldes en væsentlig forringelse af vilkårene i kontrakten! Bare til
oplysning

Mvh.

Peder

Fra : Christian F

Dato : 15-11-04 16:15

Nej, det har aldrig været fra kl. 17.00
Du blander det sammen med fritidsabonnementet !

Christian

Fra : Fischer

Dato : 15-11-04 17:04

> Nope, i al ubemærkethed er betingelserne ændret.

Sludder. Det har altid været fra kl. 18.

*Fischer

Fra : Georg

Dato : 15-11-04 17:21

Nu må folk tage sig sammen. Fri fritid blev lanceret som fri taletid på
hverdage mellem 1700 og 0800 samt hele weekenden.

Georg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-11-04 17:44

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> Nu må folk tage sig sammen. Fri fritid blev lanceret som fri taletid på
> hverdage mellem 1700 og 0800 samt hele weekenden.

Det er ikke dig der skal tage dig sammen? Har du noget marteriale der
fortæller noget om fra kl. 17? Jeg kan nu ikke huske andet at det var fra
kl. 18:00

Sådan er markedet jo også set i forhold til fritidsfastnet.

Det gamle Sonofon Fritid som startede for 6år siden eller noget i den
retning havde 70øre i minuttet fra kl. 17 og 4kr i minuttet derudover og et
abonnement på noget med 150 om måneden. uden taletid.

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-11-04 16:26

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> retning havde 70øre i minuttet fra kl. 17 og 4kr i minuttet derudover og et
> abonnement på noget med 150 om måneden. uden taletid.

Vi snakker år1995 hvor de priser var gældende.

Og man kunne slippe lidt billigere, når man valgte at betale hver måned
istedet for at vente på en kvartalsopgørelse. Noget med 15 kroner pr.
måned svjh.

Jeg havde selv det abbonnement i godt 2 år.
Og det var med denne mursten i lommen:
http://www.gsminfo.ee/pics/motorola_5200.jpg
Og mit nummer den gang var svjh: 40765699 (som nu ejes af Ingeborg i
Birkerød).

Man bliver helt nostalgisk

mvh

Carsten Riis

Fra : Jens B

Dato : 15-11-04 20:48

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu må folk tage sig sammen. Fri fritid blev lanceret som fri taletid på
> hverdage mellem 1700 og 0800 samt hele weekenden.
>
> Georg

Nyheden i computerworld, 11. okt 2004:
"fra klokken seks om aftenen til klokken syv om morgenen på hverdage samt
hele weekenden"
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25523#

Debat på mobildebat.dk, se bl.a. indlæg #20 fra 9. okt 2004 kl 11:04
"Vil give dig helt ret... kan ikke bruge deres fri fritid til noget når man
kun må ringe gratis mellem 18-07."
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=30670

Og man kunne sikkert finde massere andre kilder, som alle sammen skriver at
det er fra klokken 18.

Så tror du ikke det er dig der skal tage dig sammen, og se i øjnene at du
husker forkert.

Jens

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 15-11-04 19:23

> Nu er der skåret en time af den "frie" taletid med fri fritid. Nu gælder
de
> frie minutter ikke længere fra kl 1700, men kl 1800.

Det har nu altid været fra kl. 18. Desuden kan man ikke "ændre det i al
ubemærkethed" - det kræver, at samtlige kunder bliver informeret skriftligt.
De er nemlig berettiget til at opsige, hvis deres abonnement bliver
forringet i forhold til den indgåede aftale.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Georg

Dato : 16-11-04 01:44

Okay, jeg må indrømme, at jeg nok husker forkert, da jeg ingen steder kan
finde belæg for det jeg påstår, så hermed vil jeg gerne undskylde for, at
have miskrediteret Sonofon og give en uforbeholden undskyldning samt være
mere opmærksom på at have "beviser" næste gang jeg farer til tastaturet!

Georg

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-11-04 06:57

Georg skrev bl.a.:
> [...]
> uforbeholden undskyldning samt være mere opmærksom på at have
> "beviser" næste gang jeg farer til tastaturet!

Det er meneskeligt at fejle.
Det ville være dejligt hvis du gad og bruge 2 min på at læse
denne side http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html sådan
at næste gang du svare på et indlæg så er det neden under det som
du svare på.

--
/Lars
Der er kun 10 slags mennesker i verden: