Audiovox RTM-8000 problemer - "Registry er~
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 15-11-04 01:09

Jeg har købt en Audiovox RTM-8000 gsm/gprs telefon i compact
flash-format til min PDA. Efter at have sat den i CF-stikket på min
Loox 720 starter jeg gprs tools programmet og taster de nødvendige
oplysninger ind, og vælger så "ok". Uanset hvad jeg i øvrigt har
skrevet i felterne, kommer fejlmeddelelsen "Registry error", og
programmet lukker. Det er umuligt at bruge telefonen med de
medleverede programmer.

Nogen der er stødt på det problem? Findes der en løsning?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik