MS Windows
briani 27239
Meget l a n g s o m
Fra : SPE

Dato : 15-11-04 00:25

Efter genstallering af win xp pro er maskinen blevet utrolig lang tid om
opstart. hvad er der sket? og er der noget der kan afhjælpe dette?

mvh
Søren

Fra : Flemming Hansen

Dato : 15-11-04 00:44

> Efter genstallering af win xp pro er maskinen blevet utrolig lang tid om
> opstart. hvad er der sket? og er der noget der kan afhjælpe dette?

det lyder umiddelbart som om der er en enhed der ikke svarer. Prøv ar kigge
på Event Viewer (Start> Settings> Control Panel> Administrative Tools). Det
vil du helt sikkert se hvad der er galt....

Fra : Zulu

Dato : 15-11-04 17:07

SPE wrote:
> Efter genstallering af win xp pro er maskinen blevet utrolig lang tid
> om opstart. hvad er der sket? og er der noget der kan afhjælpe dette?

Har du installeret alle drivere? Og chipsetdriveren først?

Zulu

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 14:11

Jeg har geninstalleret Windows oven i den gl. installation, alt virker, både
genveje, internet osv. men som sagt, den er utrolig langsom i opstartsfasen.

mvh
Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-11-04 17:14

SPE, > skriver:

> Jeg har geninstalleret Windows oven i den gl. installation, alt virker, både
> genveje, internet osv. men som sagt, den er utrolig langsom i opstartsfasen.

Mit råd:

Format c: og nyinstallering

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe