SE K700i og BT headset
Fra : Vibeke

Dato : 14-11-04 22:27

Hejsa,

jeg har jo en SE K700i som jeg havde påtænkt mig at købe et headset til
(AkonoT HBH-660), men jeg har lige et spørgsmål inden jeg køber et sæt.

Hvis man har tilsluttet det håndfri sæt (som hører med telefonen når man
køber den) og telefonen ringer så er der ikke en lyd i øret som fortæller at
der er nogen der ringer. Det er selve telefonen der ringer. Og hvis man fx
cykler i trafikerede omgivelser og har pakket telefonen ned i en inderlomme
er det praktisk talt umuligt at høre at der er nogen der ringer. En løsning
på det har været at høre radio mens jeg cykler - for når der kommer et
indgående opkald slukker radioen - og man kan så vide at man har et opkald.

Men hvis man så i stedet tilslutter et BT headset - er det så stadig mobilen
der ringer - eller laver headsettet en lyd? Trikket med radioen vil jo ikke
virke.

Vibeke

Fra : BorreBoy

Dato : 15-11-04 06:16

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvis man så i stedet tilslutter et BT headset - er det så stadig
> mobilen der ringer - eller laver headsettet en lyd? Trikket med radioen

Headsettet vil også ringe.