Hvornår skal den synes????
Fra : gaby

Dato : 14-11-04 21:45

Hej

kan nogen fortælle mig hvornår denne bil bliver indkaldt til syn:
reg første gang 1/7 1988
godkendelsesdatato 8/1 2003
periodisk syn (anmeldt månedsdato) 16.12 hvad betyder det

Fra : gaby

Dato : 14-11-04 23:21

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-11-04 23:41

"gaby" <lysthaab@mail.dk> skrev

> kan nogen fortælle mig hvornår denne bil bliver indkaldt til syn:
> reg første gang 1/7 1988
> godkendelsesdatato 8/1 2003
> periodisk syn (anmeldt månedsdato) 16.12 hvad betyder det

Mangler der ikke et årstal i den anmeldte månedsdato?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-04 08:50

On Sun, 14 Nov 2004 21:44:34 +0100, "gaby" <lysthaab@mail.dk> wrote:

> [...]
>reg første gang 1/7 1988
>godkendelsesdatato 8/1 2003
>periodisk syn (anmeldt månedsdato) 16.12 hvad betyder det

Den har på et tidspunkt på flyttet den dato, den skal til periodisk
syn til 16/12 (fra 1/7) - på baggrund af seneste godkendelsesdato er
det min fornemmelse, at indkaldelsen til næste syn er meget tæt på,
idet den skal synes omkring 16/12.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Klaus Mikkelsen

Dato : 15-11-04 09:19

> [...]
> reg første gang 1/7 1988
> godkendelsesdatato 8/1 2003
> periodisk syn (anmeldt månedsdato) 16.12 hvad betyder det

Du kan jo ringe til Bilinspektionen og spørge dem !!!

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 15-11-04 09:35

gaby wrote:
> [...]
> reg første gang 1/7 1988
> godkendelsesdatato 8/1 2003
> periodisk syn (anmeldt månedsdato) 16.12 hvad betyder det.

Formentlig står der 16.12.2002, eller 2000/1998 altså et lige årstal,
grunden til at jeg meneer dette, er at sidste godkendelsesdato er 8/1 2003.
Så derfor kan du påregne snart at modtage indkaldelse til periodisk syn.

Kan dog være der går lidt mere tid denne gang inden den bliver indkaldt, da
der i øjeblikket sker en masse forskellige ting p.g.a. "privatiseringen" som
sker fra 1. jan. 2005.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg