Store netværks-forum?
Fra : Nicolai

Dato : 14-11-04 20:48

Nogen der kender til gode subj.?

Savner et godt gammeldags forum der kun handler om netværk, helst cisco.

Forslag?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-11-04 22:45

On Sun, 14 Nov 2004 20:47:38 +0100, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com>
wrote:

> Savner et godt gammeldags forum der kun handler om netværk, helst cisco.

Det er svært at finde et forum med bedre signal/støj-forhold end
dk.edb.netvaerk.stort, men særlig trafikkeret er den selvfølgelig
ikke.

comp.dcom.sys.cisco har jeg brugt nogle gange før i tiden, men den har
et meget dårligt signal/støj-forhold.

Der er et større antal mailing-lister for folk under certificering,
men de er ikke specielt generelle.

Der er en række forskellige forums på www.cisco.com/go/netpro, men jeg
finder brugergrænsefladen temmelig belastende.

-A

Fra : Nicolai

Dato : 15-11-04 11:35

> Der er en række forskellige forums på www.cisco.com/go/netpro, men jeg
> finder brugergrænsefladen temmelig belastende.

Der er jeg 100% enig - derfor jeg håbede på et godt klassisk forum.

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 14-11-04 23:48

Nicolai wrote:
> Nogen der kender til gode subj.?
>
> Savner et godt gammeldags forum der kun handler om netværk, helst cisco.

Synes det er svært at finde gode fora til generel netværksteknologi/-design.

dk.edb.netvaerk.stort giver qua det lille sprogområde et fornuftigt filter.

Mere specialicerede fora fungerer tit bedre, men der er grænse for, hvor
mange man orker at følge med i. Jeg har haft gode erfaringer med
mailinglisterne på <URL:http://puck.nether.net/mailman/listinfo/> - jeg
har primært fulgt NAS-listen - kvaliteten er knippelgod - forstandige
folk fra Cisco deltager ofte.

Ikke-Cisco er HP's fora på <URL:http://itrc.hp.com/> ganske fornuftige
(men naturligvis HP produktspecifikke).

Knus