MS Windows
briani 27239
Probs med mails
Fra : Hans Paulin

Dato : 14-11-04 19:16

Jeg har 5 mailadresser ved TDC som vi kan kalde: "1, 2, 3, 4 og 5" - samt 3
pcer:

I pc 1 er mailadressen "1" og der er én meddelsesregel der siger, at mails
til mailadresse "2" ikke skal hentes på serveren.

I pc 2 og 3 er det vice versa.

Sender jeg en mail fra en given maskine til mailadresse "1" kan jeg både
sende og hente den og får besked fra BeskedRobot - sender jeg derimod til
mailadresse "2" kan jeg kun sende, hvorefter mailen hverken kan hentes til
indbakke, ses på Webmail eller kommer via BeskedRobot.

Sender jeg til gengæld en mail fra min mobil til den problematiske
mailadresse "2" kan jeg både hente den og får besked fra Beskedrobot.

Der er kun de samme 2 meddelelsesregler som ovenfor beskrevet og jeg har
ikke blokeret mig selv.

Er der nogen der har en forestilling om hvad der er galt?
Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 14-11-04 19:29

Hans Paulin skriblede:
> Jeg har 5 mailadresser ved TDC som vi kan kalde: "1, 2, 3, 4 og 5" -
> samt 3 pcer:

> Er der nogen der har en forestilling om hvad der er galt?

Det er ikke et windows problem, men et spg.
om hvilket mail prg. du bruger, og bruger du
OE så er den rigtige ng:

Bruger du et andet prg. så er det denne ng:

*Find den rigtige nyhedsgruppe på*
http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
/Gevaldi

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-11-04 21:47

Gevaldi skrev:

> Det er ikke et windows problem, men et spg.
> om hvilket mail prg. du bruger

Ja, dét har du ret i - my bad!
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-11-04 19:32

Hans Paulin skrev:

> Er der nogen der har en forestilling om hvad der er galt?

Nå, nu virker *beeb* igen - gad nok vide om det har været en fejl hos TDC?
Hans

Fra : John

Dato : 14-11-04 19:50

"Hans Paulin" skrev i en meddelelse

> Jeg har 5 mailadresser ved TDC som vi kan kalde: "1, 2, 3, 4 og 5" - samt
3
> pcer:

Tag evt et kig på dette lille gratis program:

http://www.download.com/ePrompter/3000-2369_4-10208097.html?tag=lst-0-1

(Læs 'user opinions' nederst på siden)

Jeg har 5 accounts hos TDC, Hotmail, Yahoo.......
og betjener dem alle med dette program.

Mvh John

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-11-04 21:52

John skrev:

> Jeg har 5 accounts hos TDC, Hotmail, Yahoo.......
> og betjener dem alle med dette program.

Jeg prøver at nærlæse det.

Fatter ikke hvad der er galt - den éne ud af 5 mailadresser virker kun én
gang ud af - hvad ved jeg...

Nå, prøver i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express , selv om
jeg *nu* tror at fejlen ligger ved TDC!?
Hans