Det kan han da ikke mene.....
Fra : Sp@cey

Dato : 14-11-04 17:49

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-11-04 18:40

Sp@cey telepaterede følgende til sin PC:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=270010

LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 14-11-04 19:40

"Sp@cey" <Someone@microsoft.com> skrev :

>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=270010

Manden er rent ud sagt tåbelig ........... suk !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Mogens

Dato : 14-11-04 20:17

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

"Og når befolkningen får den oplevelse et par gange, så er
det med til, at befolkningen som sådan får nogle mere rime-
lige grænser for, hvad man kan tillade sig. I virkeligheden
hjælper han til, at folk på længere sigt får en bedre tra-
fikkultur", forklarer René La Cour Sell.

> Manden er rent ud sagt tåbelig ........... suk !

Gad vide om "Rene" mener, at folk - der kører som
prinsessen - pludselig ser "sig selv" projekteret i
medierne og derfor reducerer farten?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 14-11-04 22:51

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

>Gad vide om "Rene" mener, at folk - der kører som
>prinsessen - pludselig ser "sig selv" projekteret i
>medierne og derfor reducerer farten?

Jeg tror ikke engang Duracell kaninen selv ved, hvad der "menes"

Fjolset skifter jo mening alt efter hvad der kan bringe ham i medierne
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-04 17:26

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Manden er rent ud sagt tåbelig ........... suk !

Det ville først være seriøst hvis Duracell havde UNDERSØGT sagen i stedet
for bare at postulere noget som har ikke aner en fløjtende fis om

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 15-11-04 17:47

"Tom" skrev

> Det ville først være seriøst hvis Duracell havde UNDERSØGT sagen i stedet
> for bare at postulere noget som har ikke aner en fløjtende fis om

Det ville han jo så ikke være alene om.

mvh
Alex Christensen

Fra : alexbo

Dato : 14-11-04 20:20

"Sp@cey" skrev

Han mener da noget, hvad mener du?

Forøvrigt kan jeg sagtens følge hans tankegang, jo flere idioter man møder i
traffikken, jo større chance er der for at man kigger lidt på sig selv, man
kan som regel genkende noget.

Mange indlæg i denne NG handler om hvordan de "andre" kører, men al logik
siger jo at nogen af de "andre" er os selv.
Der bliver uddelt mange klaphatte her i NGén, jeg tror man skal kigge lidt i
spejlet om der skulle sidde een, inden man uddeler den næste.

mvh
Alex Christensen

Fra : Troja

Dato : 14-11-04 20:36

alexbo tastede følgende
> Han mener da noget, hvad mener du?

Først vil jeg lige sige at du har en kanon citatteknik, men det kan andre
lære på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html og du bør nok
alligevel kigge samme vej...

> Forøvrigt kan jeg sagtens følge hans tankegang, jo flere idioter man
> møder i traffikken, jo større chance er der for at man kigger lidt på
> sig selv, man kan som regel genkende noget.

Når jeg og andre køre som idioter, tja så sker det ikke under diplomatisk
immunitet = at man ikke kan sammenligne en disse.

> [...]
> Der bliver uddelt mange klaphatte her i NGén, jeg tror man skal kigge
> lidt i spejlet om der skulle sidde een, inden man uddeler den næste.

Kig du bare løs og næste gang så kig, inden du skriver...

Fra : alexbo

Dato : 14-11-04 20:51

"Troja" skrev

> Først vil jeg lige sige at du har en kanon citatteknik, men det kan andre
> lære på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html og du bør nok
> alligevel kigge samme vej...

Jeg ville gerne have citeret, men der var ikke noget at citere, der stod
simpelthen ingenting.
Men der var dog en underskrift, det er ikke alle der kan finde ud af at
skrive deres indlæg under.

mvh
Alex Christensen

Fra : Gevaldi

Dato : 14-11-04 22:31

alexbo skriblede:

> Jeg ville gerne have citeret, men der var ikke noget at citere, der
> stod simpelthen ingenting.
> Men der var dog en underskrift, det er ikke alle der kan finde ud af
> at skrive deres indlæg under.

Troja kører åbenbart som en idiot som
han selv skriver, men da det var bare
mærkeligt at han ikke futtede dig til:
alt.asshole-factory for det gør han
ellers meget gerne når han ikke forstår
det indlæg han svarer på.

--
/Gevaldi

Fra : Troja

Dato : 15-11-04 00:13

Gevaldi tastede følgende
> Troja kører åbenbart som en idiot som
> [...]

Endnu en dreng uden egen mening, måske derfor du forsøger dig nom uduelig
netbetjent... filteret klær dig.
(nogen der er tvivl så søg på google.dk - gevaldi)

Plonk til drengen... + EOD

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 15-11-04 11:18

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> netbetjent... filteret klær dig.
> (nogen der er tvivl så søg på google.dk - gevaldi)

Jeg husker engang for ikke så længe siden hvor tonen herinde var en ganske
anden!

Hvad siger I til at vi vender tilbage til almindelig høflig omgangstone som
jo altså ikke behøver udelukke uenighed?

Mvh
Claus

Fra : John Sahl

Dato : 15-11-04 11:58

Claus Nygaard-Pedersen wrote:
> Hvad siger I til at vi vender tilbage til almindelig høflig
> omgangstone som jo altså ikke behøver udelukke uenighed?

Jo tak, men ikke alle kan finde ud af det desværre.

Men lad os gerne gøre forsøget.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-04 17:29

> Jeg husker engang for ikke så længe siden hvor tonen herinde var en ganske
> anden!

Verden står jo ikke stille. (på godt og ondt)

--
Tom

Fra : Babba-Papa

Dato : 16-11-04 09:57

Der var engang en bruger ved navn "Claus Nygaard-Pedersen"
<nomail@nomail.dk> der skrev:

>Jeg husker engang for ikke så længe siden hvor tonen herinde var en ganske
>anden!

Da gruppen typisk repræsenterer bilister, må man formode at der
debatteres herinde som der køres i trafikken...

>Hvad siger I til at vi vender tilbage til almindelig høflig omgangstone som
>jo altså ikke behøver udelukke uenighed?

God idé....bare det også gjaldt i trafikken.
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-11-04 22:40

> [...]
> traffikken, jo større chance er der for at man kigger lidt på sig selv,

Jo flere idioter som kører på en bestemt måde, jo mere accepteret bliver
denne kørsel med tiden blandt befolkningen. Når næste generation af bilister
kommer, kører de "normalt" i deres øjne, men råddent i vores øjne. Så
Joakims kørsel har bestemt ikke hjulpet noget, tværtimod! Når han kan, kan
vi andre vel også!

Mvh

Emil

Fra : Sp@cey