MS Windows
briani 27239
Blåt digitalt ur - ReiPanel1
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-11-04 17:46

Hej!

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe med mit problem.
Her på det sidste er der begyndt at poppe et blåt digitalt ur
op på min skærm efter et stykke tid. Det ligger sig oven i alt
andet og er ret irriterende, syntes jeg.

Med ctrl-alt-delete kan jeg se at det står som ReiPanel1.

Nogle der ved hvordan jeg kan fjerne det skidt?

/Kenneth Iversen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-11-04 18:14

Kenneth Iversen skriver:

> Nogle der ved hvordan jeg kan fjerne det skidt?

Ved at hindre det i at starte op ?

Ligger det i joblisten, inden det kommer frem på skærmen ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-11-04 19:00

> Ved at hindre det i at starte op ?

Ja.

> Ligger det i joblisten, inden det kommer frem på skærmen ?

Nej det gør det ikke. Hvad jeg sådan lige har lagt mærke til, ser
det ud til at det starter op hver gang maskinen har været i standby.

/Kenneth Iversen

Fra : John

Dato : 14-11-04 18:40

"Kenneth Iversen" skrev i en meddelelse

> [...]
> andet og er ret irriterende, syntes jeg.
>
> Med ctrl-alt-delete kan jeg se at det står som ReiPanel1.

Hmm... Kender ikke ReiPanel, og Google gav heller ikke noget brugbart.

Du har jo sikkert scannet med Ad-Aware SE, kørt windowsupdate mm...:)
Du kan evt have fået programmet sammen med 'noget andet', som du har
installeret for nylig.

Prøv at se, om ReiPanel optræder i startlisten i Start>kør>msconfig, og
fjern evt flueben.

Se evt hvad du ellers har på din HDD:
http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

Mvh John

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-11-04 19:16

> Hmm... Kender ikke ReiPanel, og Google gav heller ikke noget brugbart.

Nej der har jeg prøvet. Jeg fik en enkelt link med en forumside til en
der havde problemer med noget andet.

> Du har jo sikkert scannet med Ad-Aware SE, kørt windowsupdate mm...:)

Adaware har jeg brugt dog ikke windows update. Det vil jeg lige gøre.

> Du kan evt have fået programmet sammen med 'noget andet', som du har
> installeret for nylig.

Hmm.. det eneste jeg har installeret er en monitor driver til min nye
Samsung.

> Prøv at se, om ReiPanel optræder i startlisten i Start>kør>msconfig, og
> fjern evt flueben.

Der har jeg kigget. Er der ikke. Mærkeligt, syntes jeg.

> Se evt hvad du ellers har på din HDD:
> http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

Jeg har lige hentet programmet så kigger lige på det.

/Kenneth Iversen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-11-04 19:40

Kenneth Iversen skriver:

> Hmm.. det eneste jeg har installeret er en monitor driver til min nye
> Samsung.

Det kunne det jo godt være......

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-11-04 20:29

> Det kunne det jo godt være......

Tja..det lyder mærkeligt, for mig, hvis det skulle være det.
Men der er så også installeret software til kalibrering af skærmen..
Men jeg må prøve at fjerne det hele og se om det hjælper.

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-11-04 00:26

Så..nu har jeg fundet ud af hvad der forudsager problemet.
Det er softwaren til mit Creative Audigy 2, nærmere betegnet
RC manageren, som starter uret.
Det er ikke noget software som jeg vil slette så jeg må
bare lave en control alt delete og lukke rcman.exe filen
når det irritere mig for meget :)

Tak til alle for hjælpen.

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-11-04 19:05

Det er forøvrigt XP Pro jeg bruger :)

/Kenneth Iversen

Fra : John

Dato : 14-11-04 19:41

"Kenneth Iversen" skrev i en meddelelse

> Det er forøvrigt XP Pro jeg bruger :)

Hehe... så trænger den godtnok til en ordenlig hyl hos Bill's update :)
og så bør du måske også lige køre en fuld virus scanning.....

God jagt! Mvh John

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-11-04 20:30

> Hehe... så trænger den godtnok til en ordenlig hyl hos Bill's update :)
> og så bør du måske også lige køre en fuld virus scanning.....

Jeg har lige opdateret den dog ikke med SP2. Den tager jo noget
tid at hente. Virusscan er jeg ved :)

> God jagt! Mvh John

Jo tak.

/Kenneth Iversen