Sofie fra Scenen er din
Fra : Peter Kock Henrichse~

Dato : 14-11-04 16:58

Halløj musikelskere

Ser I også Scenen er din på TV2?

Jeg er specielt fascineret af Juniorsang og blev helt ærgelig da Sofie Torp
udgik i fredags fordi hun ikke blot har en skøn stemme, men også er ret
dygtig rent sangteknisk.

Men bortset fra det, jeg er sikker på hun nok skal klare sig alligevel, er
Sofie Torp, Jette Torps datter?

Han søgt som en gal på nettet, og kan se at Jette Torp har udgivet en CD,
hvor en Sofie Torp også synger på. På TV2's site står der at Sofie er
opvokset i en meget musikalsk familie i Viby J.

Er der nogen der kender lidt mere til Sofie Torp og kan be- eller afkræfte
om hun er datter af Jette Torp.

Og hvis Sofie selv eller familie og bekendte skulle læse dette indlæg, vil
jeg sige:
"Bare klø på med sangen selvom du ikke gik videre i fredags, Sofie, vi er
mange der synes du er helt fantastisk!"

mange musikhilsner Peter

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-11-04 17:08

Peter Kock Henrichsen wrote:

> er Sofie Torp, Jette Torps datter?

Har det nogen betydning hvem hun er datter af.???

Jeg har ikke set udsendelsen.

Kan du ikke se om hun ligner Jette Torp.?
Hvis hun ligner, ja. Hvis hun ikke ligner, nej.

Mvh. Jørgen

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-11-04 09:41

Jørgen Rasmussen wrote:

> Har det nogen betydning hvem hun er datter af.???
>
> Jeg har ikke set udsendelsen.
>
> Kan du ikke se om hun ligner Jette Torp.?
> Hvis hun ligner, ja. Hvis hun ikke ligner, nej.
>

> Mvh. Jørgen

Hvorfor svarer du på indlægget, når du alligevel ikke har noget svar.
Det har jo en betydning, ellers ville han jo nok ikke spørge.

Men mange tak for dit input...det var helt sikkert spild af båndbredde

-Rune Jensen

Fra : Peter Kock Henrichse~

Dato : 15-11-04 13:22

> [...]
> Det har jo en betydning, ellers ville han jo nok ikke spørge.
>
> Men mange tak for dit input...det var helt sikkert spild af båndbredde

Hej Rune

(hihi) tak for dit indlæg. Jeg var rigtig tæt på at skrive nøjagtig det
samme til Jørgen, men undlod da det nok ikke ville have den store effekt -
men på den anden side så havde jeg fået min irritation ud af kroppen...

- Ja, spørgsmålet havde en stor betydning for mig ellers havde jeg nemlig
ikke skrevet det. Og det må tilsyndeladende også have stor betydning for
andre siden BT netop brugte det som overskrift i deres artikel om Sofie.

Jeg har heldigvis fået nogle gode svar nu og en supergodt link, fra folk der
ved noget og ikke bare har for meget tid til overs ved keyboardet.

Mvh Peter

Fra : Rune Jensen

Dato : 16-11-04 01:43

> [...]
> men på den anden side så havde jeg fået min irritation ud af kroppen...

Det var så lidt, kan ikke klare sådanne folk. Hvis de ikke gider hjælpe,
fint....så lad vær.

> [...]
> ikke skrevet det. Og det må tilsyndeladende også have stor betydning for
> andre siden BT netop brugte det som overskrift i deres artikel om Sofie.

Ja nemlig ja ;)

> Jeg har heldigvis fået nogle gode svar nu og en supergodt link, fra folk der
> ved noget og ikke bare har for meget tid til overs ved keyboardet.

Ja der er en masse flinke mennesker herinde, kun få fjolser :)

> Mvh Peter

Rune Jensen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-11-04 20:02

> [...]

> men på den anden side så havde jeg fået min irritation ud af kroppen...

Jeg er da lidt nysgerrig: Hvad kan du bruge oplysningen til.?

Hvorfor bruger personer som du tid ved keyboard'et for noget ligegyldigt
som hvordan familien Torp er sammensat.

FUT: dk.snak

Mvh. Jørgen

Fra : John

Dato : 17-11-04 21:43

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor svarer du på indlægget, når du alligevel ikke har noget svar.
> Det har jo en betydning, ellers ville han jo nok ikke spørge.
>
> Men mange tak for dit input...det var helt sikkert spild af båndbredde

Ignorer Jørgen. Han er bare en sur gammel mand.

Mvh

John

Fra : Diesell

Dato : 14-11-04 18:23

"Peter Kock Henrichsen" <sneglefart@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Men bortset fra det, jeg er sikker på hun nok skal klare sig alligevel, er
> Sofie Torp, Jette Torps datter?

Ja.

Jesper

Fra : Flemming N.

Dato : 14-11-04 20:15

On Sun, 14 Nov 2004 16:58:00 +0100, "Peter Kock Henrichsen"
<sneglefart@get2net.dk> wrote:

>Er der nogen der kender lidt mere til Sofie Torp og kan be- eller afkræfte
>om hun er datter af Jette Torp.

Har ikke set det men ifølge Bt
http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=317886/

er hun datter af jette Torp.

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Peter Kock Henrichse~

Dato : 14-11-04 21:55

Oh, skønt med et dejligt klart svar!

Tusind tak for det.

mvh Peter

-
> - Did they laugh and tell you they're not really sure?
..O'Dowd) -

Fra : Martin Schoedt

Dato : 17-11-04 15:59

> [...]
> jeg sige:
> "Bare klø på med sangen selvom du ikke gik videre i fredags, Sofie, vi er

Hun skulle ihvertfald bare have noget tissemand, sådan som hun tér sig.

Mvh Martin