Baglygte til Mercedes 230 TE W123
Fra : Bjarne Haug

Dato : 14-11-04 15:58

Hej,

Er der nogen her der tilfældigvis ligger inde med en baglygte til nævnte
stationcar? Eller kender til en hugger som tilfældigvis arbejder i
mercedes?

Det drejer sig om venstre baglygte, jeg investerer gerne i et sæt, såfremt
priser er fornuftig.

mvh
Bjarne

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 14-11-04 16:09

Prøv i en markedsgruppe, eller ved at søge på f.eks www.dataophug.dk

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-11-04 16:13

Bjarne Haug wrote:
> [...]
> arbejder i mercedes?
>
> Det drejer sig om venstre baglygte, jeg investerer gerne i et sæt,

Denne gruppe er ikke beregnet til handel.
Brug derfor news:dk.marked.privat.bil i stedet for.

Ellers så kunne ham her være en mulighed:
http://www.autoimport.dk/

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : ENN

Dato : 14-11-04 16:15

Ja jeg har et brugt sæt

Fra : Bjarne Haug

Dato : 14-11-04 16:25

OK til et brugt sæt, det er jo som det skal være, hvordan er det lige jeg
hiver din mail ud af dette system?