Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Regler for publicering af foto's
Fra : Jan Madsen

Dato : 17-05-01 11:00

Hi

Er der nogle af jer der har et link til de gældende regler for
publicering af foto's. Jeg tænker især på de regler der gælder for hvis
man har fotograferet andre mennesker i forskellige situationer.

Hilsen

Jan Madsen

Fra : EGON STICH

Dato : 17-05-01 13:33

Jan Madsen <jan.madsen@nokia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B03A0CF.CA474CE9@nokia.com...
> [...]
> publicering af foto's. Jeg tænker især på de regler der gælder for hvis
> man har fotograferet andre mennesker i forskellige situationer.

Hej Jan.
Prøv her:
http://www.journalistforbundet.dk/coma.asp?o_id=210

Gå til "biblioteket" og find noget med "privatlivets fred".
MVH
Egon

Fra : Mads Pedersen

Dato : 17-05-01 20:47

"Jan Madsen" <jan.madsen@nokia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> publicering af foto's. Jeg tænker især på de regler der gælder for hvis
> man har fotograferet andre mennesker i forskellige situationer.

http://www.journalistforbundet.dk/data/1544/1544.doc

Mvh Mads